نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی گفت: ایران امروز هم به حضور بالنده و موثر دانش آموزان نیاز مبرم دارد و برای عبور از شرایط اقتصادی امروز کشور نیاز به دانش آموزان دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد علی اکبری در جمع اعضا و مسئولان این تشکل دانش آموزان با اشاره به شرایط اقتصادی کشور اظهار داشت: در این شرایط هم باید از تحریم ها عبور کنیم و هم آینده را بسازیم و هم نسل های سوم و چهارم را آماده پذیرش مسئولیت های خطیر خود کنیم.

وی با بیان اینکه آنان که امروز خود را از همدردی علمی و سیاسی با ایران ناتوان یافته اند بناچار دست بر روی حلقه ضعیف تر اقتصاد گذاشتند و می خواهند از راه تحریم های اقتصادی ما را به زمین درآورند افزود: همان گونه که با جنگ با حداقل امکانات مظلومانه جنگیدیم و پیروز شدیم امروز نیز با استفاده از رموز آن در این عرصه به پیروزی می رسیم و در این میان دانش آموزان نقش کلیدی خواهند داشت.

اکبری در بخش دیگری از سخنان خود به تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: تحول بنیادی در آموزش و پرورش در آغاز راه است و گام های مقدماتی خود را طی می کند و اصل مسئله کار عظیمی است که عزم راسخ و همگانی را می طلبد.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی تاکید کرد: یکی از جلوه های روشن تحول بنیادین آموزش زدگی در فضای تعلیم و تربیت به فرآیند پرورش مستقیم و فعال تبدیل خواهد کرد که آموزشی ذیل فرآیندی پرورشی جامعه قرار گیرد.

وی در ادامه اذعان کرد: جایگاه اتحادیه انجمن های اسلامی به علت ریشه دار بودن و توجه و عنایت ویژه مقام معظم رهبری از اهمیت والایی برخوردار است بنابراین در این چند سال اخیر تحول را آغاز و اتحادیه محل حضور و فعالیت دانش آموزان و نخبگان و زبده ها شده است.

حاج علی اکبری خاطر نشان کرد: نخستین رسالت دانش آموزان عمل به وظیفه ذاتی انسان یعنی تحصیل علم و دانش است و نگاهی به مسیر پیشرفت کشورهای توسعه یافته حاکی از اهتمام و توجه جدی آنان به مدارس، دانشگاه ها و مراکز علمی است./ز

برچسب ها: امکانات ، پیروزی ، اعضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار