نماینده وزیر آموزش و پرورش در اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان گفت:‌ مدرسه‌محوری یکی از زیرساخت‌های اساسی در تحقق آرمان جنبش دانش‌آموزی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ ارشاد استعدادی ‌در نشست با جمعی از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل افزود: ما اهانت اخیر به ساحت نبی مکرم اسلام را محکوم می‌کنیم و یقین داریم که دست زدن به چنین اقداماتی از روی ضعف و ناعلاجی است که دشمن در نقطه تسلیم به چنین حرکت خبیث و بی‌سرانجام روی آورده است چرا که به تدریج شاهد شکسته شدن استخوان‌های پوسیده صهیونیسم در آینده نزدیک می شویم.

وی با بیان اینکه انجمن اسلامی دانش‌آموزی تشکلی ولایی و انقلابی با سابقه فعالیت درخشان و قابل اتکا است، گفت: اعضای فعال و دلسوز این مجموعه در تمام سال‌های گذشته سعی کردند با تکیه بر ارزش‌ها و باورهای اسلامی کار را به پیش ببرند به گونه‌ای که ما همیشه مرهون حمایت‌ها و هدایت‌های مسئولان امر به ویژه وزیر اندیشمند آموزش و پرورش در رسیدن به سرمنزل مقصود و اهداف نهایی هستیم.

استعدادی بحث تشکل دانش‌آموزی و اجرای سند تحول بنیادین را به نوعی موضوع مرتبط و دو سویه توصیف کرد و افزود: هنوز تاکید بر مثلث تهذیب، تحصیل و ورزش در ارتقا و اعتلای نظام آموزشی است به طوریکه یقین داریم در مدرسه و در یک فضای رشد و بالندگی واقعی هم خلاقیت دانش‌آموزان و هم اعتلای آنها ظهور و بروز پیدا می‌کند.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی همچنین گفت: خود اتحادیه و انجمن اسلامی نیز مدرسه‌محور است و همسو با اهداف دیگر آموزشی سعی می‌شود کارها محکم و ارزشی به پیش برود./س 

برچسب ها: اردبیل ، مدرسه ، محوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.