نماینده وزیر آموزش و پرورش در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: ولایت‌پذیری و تبعیت از آرمان‌های مقدس اسلام از شاخصه‌های اعضای اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان است.

ارشاد استعدادی دیروز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود: سلاحی که امروز در دست دانش‌آموزان انقلابی و ولایی ما وجود دارد سلاح ایمان، اعتقاد و باورهای ارزشی است به طوری که نسل آینده ما با تکیه بر این ابزارها و امکانات در حرکت و گذر از پیچ تاریخی موفق خواهند بود و زمینه رضایت و خشنودی رهبری معظم انقلاب را فراهم می‌آورد.

عضو سازمان دانش‌آموزی نسخه شفابخش توسعه و ترقی کشور را بنیان مستحکم آموزش و پرورش قوی و با آتیه توصیف کرد و گفت: ما به جوانان این کشور و تاریخ پر‌فراز و نشیب این سرزمین عشق می‌ورزیم چرا که معتقدیم این جوانان امروز پرچمداری حکومت الهی و ولایی را عهده‌دار شده و در آینده مسئولیت محور و تکلیف محور در صحنه حاضر می شوند.

استعدادی یاد و خاطره شهیدان دانش‌آموز به ویژه 700 شهید فرهنگی و دانش‌آموز استان اردبیل را گرامی داشت و افزود:‌ ما تغییر و تحول را یک ضرورت می‌دانیم و معتقدیم در این ظرف تحولی آنچه که در آموزش و پرورش به عنوان تحول بنیادین مطرح شده کار اساسی و زیر‌بنایی است که می‌تواند صادقانه و عالمانه در پیشبرد اهداف موثر باشد.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در ادامه گفت: اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی هم در بخش تربیتی و هم آموزشی با تعمیق و تقویت مباحث علمی و محتوایی و همچنین ارزشی سعی کرده است مشکلات را برطرف کند و برخلاف دوران گذشته که نگاهی دلسوزانه به حوزه تربیتی وجود نداشت در یک حرکت واقعی مباحث تربیتی و آموزشی تقویت شده و مورد توجه قرار گیرد./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.