مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در بازدید از زندان طبس گفت: عملیات ساختمانی زندان جدید طبس در سال جاری آغاز می‌شود.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، سعید عبداللهی در بازدید از زندان طبس اظهار داشت: اعتبار مورد نیاز برای احداث زندان جدید طبس در بودجه پیش‌بینی شده است و از سال آینده اختصاص می‌یابد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در حاشیه این بازدید در دفتر بازدید زندان چنین نوشت: محیط زندان طبس از نظر نظم، بهداشت و زیبایی بسیار مطلوب است و اقدامات فرهنگی خوبی نیز در این زندان انجام شده که جای تقدیر دارد.

عبداللهی به همراه فرماندار ، فرماندهی انتظامی شهرستان طبس در معیت رئیس زندان از ندامتگاه طبس بازدید کرد.

بر اساس اين گزارش به نقل از سازمان زندان‌ها، سعید عبداللهی همچنین با حضور در بندهای کارگری، عمومی و مواد مخدر، از مشکلات احتمالی زندانیان مطلع شد.

گفتني است؛ کارگاه‌های معرق‌کاری، قم‌زنی روی مس و خیاطی، مجموعه آموزشی فنی و حرفه‌ای، آثار هنری و کاردستی‌های زندانیان، دارالقرآن، باشگاه‌های ورزشی زندانیان و کارکنان، نمازخانه‌های زندانیان و کارکنان، یادمان شهدا، سالن انتظار، اتاق‌های بازرسی خواهران و برادران، سالن ملاقات حضوری با زندانیان، کابین‌های ملاقات، اتاق ملاقات خصوصی، سوئیت انفرادی، بازداشتگاه موقت، بهداری، آشپزخانه، سلف سرویس، فروشگاه مواد غذایی، آسایشگاه سربازان و انبارهای البسه و مواد غذایی از جمله بخش‌های زندان طبس بود که مورد بازدید مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد قرار گرفت.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ساختمان ، زندان ، جدید ، طبس ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار