معاون عمراني استاندار تهران گفت: توافق‌نامه‌هاي انتقال زندان اوين با شهرداري صورت گرفته و پس از انتقال زندان اوين به مكان مناسب اين زندان به پارك تبديل مي‌شود.

محمدرضا محمودي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران درباره انتقال مراكز نظامي از شهر تهران گفت: با توافقي كه بين مديركل زندان‌هاي استان تهران و شهرداري صورت گرفته، مقرر شده شهرداري مكان مناسبي را احداث و در اختيار سازمان زندانها قرار دهد تا زندان اوين به اين مكان منتقل شود.
 
وي افزود: پس از انتقال زندان اوين با شرايط خاص به شهرداري اين زندان به پارك تبديل خواهد شد اما زمان انتقال دقيق آن اطلاعي ندارم.
 
محمودي گفت: پادگان جي نيز از مراكز نظامي است كه مطالعات و برنامه‌ريزيهاي انتقال آن انجام شده و توافق‌هايي با شهرداري منطقه 9 درباره انتقال اين پادگان صورت گرفته است و مقرر شده پس از انتقال بخشي از اين پادگان به منطقه مسكوني و بخش ديگري نيز به پارك تبديل شود.
 
معاون عمراني استاندار تهران همچنين در باره خروج سايت هوايي پارك ولايت(پادگان قلعه مرغي سابق) گفت: احداث پارك ولايت انجام شده و براي خارج كردن تجهيزات هوايي و فرودگاه از اين پارك، زميني به مساحت 150 هكتار از منابع طبيعي ورامين به اين كار اختصاص يافته تا تجهيزات هوايي پادگان قلعه مرغي به اين مكان منتقل و تمامي زمين‌هاي پارك ولايت در اختيار شهرداري قرار بگيرد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار