مسئول بسيج دانشگاه شهيد بهشتي با تاكيد بر اينكه در فتنه 88 آشوب‌گران از سفارتخانه انگليس در تهران براي افزايش اغتشاشات دستور مي‌گرفتند، گفت: انگليس با ترفندهاي سياسي خود همواره در امور داخلی جمهوري اسلامي ايران دخالت داشته و قطع رابطه بهترين تصميم مقامات کشورمان در این خصوص بوده است.

محمدرضا كاشفي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اولين سالگرد قطع رابطه ايران با انگليس اظهار داشت: مسلما قطع رابطه با انگلیس بسیار اقدام به جایی بوده و پاسخ اين سوال که قطع رابطه با انگليس کاري درست بوده يا غلط را مي توان با مطالعه تاريخ به آن دست يافت.

وي ادامه داد: انگليس با ترفندهاي سياسي خود همواره منافع جمهوري اسلامي ايران را به خطر مي اندازد لذا قطع رابطه بهترين تصميم مقامات جمهوري اسلامي ايران بوده است.

اين فعال دانشجويي با بيان اينكه قطع رابطه با انگليس از چند جهت حائز اهميت است تصريح كرد: با توجه به اينكه ايران يكي از مهمترين بازيگران منطقه و جهان در عرصه صحنه سياست بين الملل است و اينكه از بزرگترين  كشورهايي كه داراي ذخائر انرژي است محسوب مي شود لذا قطع رابطه با جمهوري اسلامي ايران به ضرر انگليس تمام شده است.

مسئول بسيج دانشگاه شهيد بهشتي با تاكيد بر اينكه در فتنه 88 آشوب‌گران از سفارتخانه انگليس در تهران براي افزايش اغتشاشات دستور مي‌گرفتند، خاطرنشان كرد: اين قطع رابطه چند حسن براي ما داشت و آن اينكه دست دخالت‌هاي اين كشور را در امور داخلي کشورمان كوتاه كرديم و اين قطع رابطه با این پیر استعمارگر باعث منفور شدن دولتمردان این کشور در عرصه بین الملل شده است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: رابطه ، انگلیس ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.