عضو سابق اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان گفت: ملت ايران فتنه‌هاي پس از انتخابات و حرمت شكني‌هاي اين دوره را در عين حالي كه از چشم سران فتنه مي‌بينند اما مسبب اصلي را کشور آمريكا و انگليس مي‌دانند.

جواد نوري در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، روابط ديپلماتيك ميان ملت‌ها را مبتني بر سه شاخصه دانست و اظهار داشت: روابط ديپلماتيك در سطح بين‌الملل ميان 2 ملت يا بايد مبتني بر تعاليم ديني و مسائل شرعي و اعتقادي، يا مبتني بر منافع ملي و يا خواست و اراده ملت‌ها باشد.

وي ادامه داد: به نظر مي‌رسد روابط ديپلماتيك کشور انگليس با جمهوري اسلامي مبتني بر هيچ كدام از اين سه شاخصه نباشد.
 
نوري با اشاره به نقش استعمار پير در فتنه 88 گفت: از خباثت‌ها و دسيسه‌هاي اين كشور در طول ساليان گذشته كه بگذريم تنها فتنه سال 88 مي‌تواند به عنوان يك دليل كافي براي قطع رابطه با انگليس كافي باشد.

وي در ادامه افزود: در حال حاضر خواست ملت ايران قطع رابطه با انگليس و نشان دادن ضرب شست به اين  دولت حيله‌گر است.

 نوري اضافه كرد: ملت ايران فتنه‌هاي پس از انتخابات و حرمت شكني‌هاي اين دوره را در عين حالي كه از چشم سران فتنه مي‌بينند اما دليل اصلي آن کشور آمريكا و انگليس مي‌دانند.
  
عضو سابق اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان به نقش كشور انگليس در ترورهاي دانشمندان ايراني اشاره و خاطر نشان کرد: هيچ سفيري از كشور انگليس لياقت حضور در ايران و ماندن در كنار مردم شريف کشورمان را ندارد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: توطیه ، ایران ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار