نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: شکار پهپاد آمريکايي بیانگر این است که آمریکا باید قدرت نظامی و توان دفاعی ایران را به عنوان بزرگترین و قدرتمندترین قدرت نظامی در خاورمیانه بپذيرد.

منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل، سرعین و نمين در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شکار پهباد متجاوز آمریکا توسط سپاه پاسداران در منطقه خلیج فارس، گفت : آمريکايي‌ها در تحلیل توان نظامی جمهوري اسلامی‌ ایران دچار اشتباه محاسباتی و نوعي سردرگمی هستند و توان رزمی و دفاعی ایران را دست کم می‌گیرند.

وی با بیان اینکه آمریکا باید از بازی‌های اطلاعاتی و نظامی دست بردارد، افزود: شکار پهباد آمريکايي بیانگر این است که قدرت نظامی و توان دفاعی ایران به عنوان توانمندترين قدرت نظامی در خاورمیانه مطرح است و آمریکا باید این حقیقت را بپذيرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صلابت و قدرت از حریم جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهد کرد و اجازه هیچگونه ماجراجویی رابه بدخواهان نخواهد داد.

حقیقت پور در پايان تأکید کرد: سپاه پاسداران در جنگ تحميلي 8 ساله، تجارب گرانقدری را کسب کرده و در زمینه‌های موشکی، دریایی و زمینی به قدرت بلامنازع خاورمیانه تبدیل شده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پهباد ، شکار ، آمریکا ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار