عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس انحلال رژيم صهيونيستي و رهايي منطقه از لوث وجود اين رژيم نامشروع را در گرو انسجام و همدلي بيش از پيش مسلمانان دانست.

جواد جهانگیرزاده  در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: پس از وقوع تحولات رخ‌داده در منطقه در برخی از کشورها و سرانشان توهماتی مبنی بر اینکه بیداری اسلامی به سوریه نفوذ کرده بوجود آمده است اما بعدها به اين نتيجه رسيدند که اين ادعا دروغ بوده و توسط برخی کشورهای منطقه و فرامنطقه‌ای تحریک و هدایت می‌شود .

وی ادامه داد: رژيم صهيونيستي اين بار نيز همچون جنگهاي 22 و 33 روزه شكست خواهد خورد چرا كه تا چند دهه پیش رژیم صهیونیستی از اتحاد دول اسلامی می‌ترسید و آرام آرام این ترس به کابوس وحشتناکی از حزب الله تبدیل شد.

جهانگیرزاده تصریح کرد: تدابیر امنیتی و استراتژیک غيرقابل نفوذي که اسرائيل به آن مي‌باليد امروز فروريخته است و كار جایی می‌رسد که عمق مناطق اشغالي از سوي غزه موشک‌باران و شرايط تغيير مي كند.

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: صهیونیست‌ها در تلاش بودند تا محور برجسته مقاومت را تحت تأثیر قرار داده و همچنان با آن مقابله کنند و از اين طريق مشكلات سوريه را افزايش دهند.

نماینده ارومیه افزود: اگر 20 یا 30 کشور اسلامی به سازمان ملل شکایت کنند و خواستار جلسه ویژه و فوری شورای امنیت باشند،این حرکت فضا را برای رژیم صهیونیستی سخت و تنگ خواهد کرد و باعث ایجاد شکاف بین حاکمان برخی کشورهای هم راستا با رژیم صهیونیستی خواهند شد.

جهانگیرزاده خاطر نشان کرد: سران كشورهاي منطقه باید به سمت انسجام هر چه بيشتر پیش روند  و این هدف جز با ایجاد همدلی میان کشورهای اسلامی امکان‌پذیر نیست.

انتهاي پيام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار