عضو کميسيون امنيت ملي مجلس نفوذ پهپاد حزب‌الله به حريم سرزمين فلسطين اشغالي را شکست ابهت پوشالي رژيم صهيونيستي خواند.

محمدصالح جوکار نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، نفوذ پهپاد حزب الله لبنان به حريم سرزمين فلسطين اشغالي را شکست ابهت پوشالي رژيم صهيونيستي خواند و گفت: نفوذ پهپاد حزب‌الله به حريم سرزمين‌هاي اشغالي که صهيونيست‌ها مدعي ضريب بالاي امنيتي آن هستند، ضمن زير سوال‌بردن امنيت اين منطقه که سردمداران رژيم اشغالگر قدس مدعي آن هستند، توان دفاعي و نظامي بالاي حزب‌الله  در منطقه را به نمايش گذاشت.

وي در ادامه با بيان اينکه نفوذ و پرواز چند ساعته پهپاد حزب‌الله بر فراز مواضع رژيم صهيونيستي، ادعاهاي کذب اين رژيم را بر ملا کرد، افزود: صهيونيست‌ها مدعي هستند که هيچ شيئي نمي‌تواند از سپر موشکي سرزمين‌هاي اشغالي عبور کند و وارد حريم امنيتي اين سرزمين‌ شود، در صورتيکه حزب‌الله ادعاهاي دروغين اسرائيل را با اين اقدام در معرض نمايش جهانيان گذاشت که اين نشان از قدرت راهبردي حزب‌الله لبنان دارد.

عضو کميسيون امنيت ملي مجلس همچنين اظهار داشت: با توجه به اينکه در ساخت اين پهپاد از فناوري ايراني استفاده شده است، قدر مسلم اين خواهد بود که جمهوري اسلامي ايران فن‌آوري‌هاي پيشرفته‌تري در اختيار خواهد داشت و اين، تنها يک چشمه از اقدامات شگفت‌آوري بود که امروزه بايستي به رخ دشمنان کشيده مي‌شد.

وي در ادامه تصريح کرد: وراي تهديداتي که امروزه رژيم صهيونيستي عليه جمهوري اسلامي ايران انجام مي‌دهد، امروزه به راحتي مي‌توانيم به خاک سرزمين‌هاي اشغالي نفوذ کنيم و در آنجا امنيت اسرائيل را بر هم بزنيم،‌ لذا اين حرکت يک حرکت بازدارنده و هشدار نسبت به تهديدات پوچي است که  از سوي رژيم اشغالگر قدس عليه کشورمان مطرح مي‌شود.

گفتني است، سيد حسن نصرالله، دبير کل حزب‌الله لبنان پنج شنبه گذشته طي سخناني که به طور مستقيم از شبکه المنار لبنان پخش شد  اعلام کرد که پهپاد نفوذي به عمق سرزمين‌هاي اشغالي کار حزب الله لبنان بوده است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در بخش ديگري از اظهارات خود عنوان کرد: این پهپاد نمونه‌ای مشابه از پهباد مرصاد ساخت ایران بوده و  برخلاف برخی نظرات ارائه شده، پهپاد روسی نیست و ساخت ایران است  که توسط متخصصان حزب‌الله توسعه داده شده است.

انتهاي پيام/
 

برچسب ها: پهپاد ، اسرائیل ، لبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار