رئيس کانون انبوه سازان گفت: در حال حاضر صنعتي سازي رشد 40 درصدي داشته و اميدوار هستيم تا سال آينده اين ميزان به 90 درصد برسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، ايرج رهبر در چهارمين همايش تخصصي و فناوري هاي نوين صنعتي سازي ساختمان با بيان اينکه اين همايش توسط انبوه سازان استان تهران هر ساله برگزار مي گردد گفت: در حال حاضر 92 شرکت داخلي ساختمان و 12 نمايشگاه خارجي در چهارمين همايش صنعتي سازي حضور دارند.

وي با اشاره به اينکه در حال حاضر صنعتي سازي را بومي سازي کرده ايم گفت: مراحل اوليه صنعتي سازي را گذرانده و با دستيابي به دانش و فناوري هاي نوين صنعتي در حال حاضر به  مرحله اجرايي رسانده ايم.

رهبر در ادامه تصريح کرد: مراحل اجرايي صنعتي سازي کشورهاي اروپايي را به صورت بومي و پيشرفته در داخل کشور اجرايي کرده ايم.

رئيس کانون سراسري انبوه سازان با اشاره به اينکه در حال حاضر صنعتي ساز در کشور به بيش از 40 درصد رسيده است افزود: اميدواريم صنعتي سازي در داخل کشور در چند سال آينده به بيش از 90 درصد برسد.

وي با اشاره به اينکه صنعتي سازي تنها به انبوه سازي ختم نمي شود افزود: مونتاژ و تکثير توليدهاي داخل در کارخانه ها نيز به نوعي صنعتي سازي محسوب مي شود.

رهبر در ادامه يادآور شد: صنعتي سازي موجب کاهش هزينه تمام شده ساختمان و افزايش کيفيت ساخت و ساز مي شود.

رئيس کانون سراسري انبوه سازان با اشاره به اينکه صنعتي سازي نيازمند تأمين تجهيزات اجرايي کار است گفت: مرحله اول در صنعتي سازي سرمايه گذاري و تأمين منابع مالي است.

رهبر در ادامه خاطرنشان کرد: با صنعتي سازي ساختمان سرمايه صورت گرفته بعد از مدتي قابل برگشت است و کيفيت ساخت و ساز چندين برابر افزايش مي يابد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار