محققان با استفاده از آهن ربا و نیروهای مگنتی و مغناطیسی توانستند روشی ابداع کنند که به دنبال آن تمام تومورهای سرطانی از ریشه نابود شوند.

به گزارش خبرنگار علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران به نقل از ساینس نیوز؛ دانشمندان به کمک تکنولوژی های جدید و به کمک نیروهای مغناطیسی و آهنربایی و به کارگیری برخی اقدامات خاص توانستند به مبارزه علیه تومورهای سرطانی اقدام کنند.

بررسی ها نشان می دهد؛ در خارج سطح هر سلول از تومورهای سرطانی تعدادی گیرنده شیمیایی وجود دارد که نسبت به نیروهای مغناطیسی سریعا واکنش نشان می دهند.
نانو ذرات مغناطیسی کربن و از طریق لیرز درمان سلول های سرطانی را هدفگیری و نابود می کند به اعتقاد دانشمندان این روش درمانی برای انواع سرطان ها موثر است و آسیبی به سلول های سالم وارد نمی کند.
همچنین از میدان های مغناطیسی خارجی برای متمرکز کردن آنها به سلول های سرطانی می توان استفاده کرد پس لیرز کم توان را برای گرم کردن آنها و نابودی سلول های سرطانی زیر این نانوذرات به کار برد.
معمولا وقتی ناخوشی یا بیماری رخ می دهد میزان خون از حالت حالت تعادل خارج می شود که میدان آهن ربایی می تواند این میزان را دوباره تعدیل کند و تولید هورمون در غدد درون زیر با تحریک آهن ربایی افزایش و کاهش می یابد./ع 2
برچسب ها: سرطان ، سلول ، لیزر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار