يک کارشناس سياست خارجي گفت: رژيم صهيونيستي براي حفاظت از خود دور تا دورش را ديواري سيماني كشيده است اما شكست اين رژيم در غزه باعث ضعف شديد آن شده و بايد شعار از نيل تا فرات را به فراموشي بسپارد.

محمد حسن قديري ابيانه در  گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پذيرش عضويت ناظر فلسطين از سوي سازمان ملل اظهار داشت: تصويب عضويت فلسطين در سازمان ملل متحد باعث خشم آمريکا، رژيم صهيونيستي و همپيمانانشان شده است.  
 
وي افزود: پذيرش اين درخوست مقدمه‌اي براي گسترش دولت فلسطين در تمامي مرزهاي دريايي و زميني اشغال شده از سوي رژيم صهيونيستي است.
 
قديري ابيانه با اشاره به مخالفت آمريکا با به رسميت شناخته شدن فلسطين در جامعه جهاني بيان كرد: آمريکا با ادعاهاي واهي حقوق بشري به مقابله باحقوق ملت مظلوم فلسطين پرداخته و سعي داشت تا از تصويب عضويت اين كشور در سازمان ملل جلوگيري كند.
 
وي همچنين با اشاره به شکست رژيم صهيونيستي در جنگ 8 روزه‌ي غزه تصريح کرد: رژيم صهيونيستي در جنگ غزه متحمل شکست سختي شده و عظمت نظامي‌اش در مقابل جهانيان از هم فرو پاشيد.
 
اين کارشناس مسائل استراتژيک افزود: حملات موشكي و مقاومت جدي فلسطين، شهرک‌نشينان صهيونيستي را وحشت‌زده کرده و باعث افزايش مهاجرت آن‌ها شده است.  
 
قديري ابيانه با اشاره به ضعف رژيم صهيونيستي بيان کرد: ضعف رژيم صهيونيستي باعث نااميدي مهاجران صهيونيستي شده و  سازمان سيا پيش بيني کرده تا سال 2015 ميلادي رژيم صهيونيستي به علت بازگشت صهيونيست‌ها  به کشورهاي خود اين رژيم نابود خواهد شد.
 
اين  کارشناس مسائل استراتژيک در پايان با اشاره به شعار از نيل تا فرات رژيم منحوس صهيونيستي يادآور شد: رژيم صهيونيستي براي حفاظت از خود دور تا دورش را ديواري سيماني كشيده است اما شكست‌هاي اخير باعث ضعف شديد آن شده و بايد شعار از نيل تا فرات را به فراموشي بسپارد.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: فرات ، غزه ، مقاومت ، فلسطین ، عضویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار