نماينده جنبش جهاد اسلامي گفت: رژيم صهيونيستي اگر به جنگ ادامه داده و قصد ورود به غزه را داشته باشد متحمل خسارات سنگيني شده و در مهلکه‌اي بزرگ، گرفتار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، "ابوشریف" نماينده جنبش جهاد اسلامي در نشستي با عنوان "مقاومت، بيداري اسلامي و پيروزي غزه" که صبح امروز به همت معاونت روابط بين‌الملل، سازمان بسيج مستضعفين در مرکز مطالعات عالي بين‌المللي دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به حمله اخير رژيم صهيونيستي به فلسطين اشغالي اظهار داشت: جنگي که امروز در فلسطين شاهد آن هستيم، بازي جديدي است که نتانياهو (نخست‌وزير رژيم صهيونيستي) براي پيشبرد اهداف انتخاباتي خود آغاز و ملت مظلوم فلسطين را در اين جنگ گرفتار کرده است.

وي افزود: رژيم صهيونيستي در اين مرحله از جنگ در برابر فلسطين، با واکنشي جدي از سوي جنبش مقاومت روبرو شده و فلسطين با موشک‌هاي خود توانست رژيم صهيونيستي را غافلگير کند.

نماينده جنبش جهاد اسلامي در خصوص موشک‌هاي استفاده شده در اين جنگ بيان کرد: موشک‌هايي که در گذشته استفاده مي‌کرديم  برد 40 کيلومتر داشتند، اما امروزه مي‌توان از نوار غزه، نقاطي را در فاصله 80 کيلومتري، هدف قرار داد و اين موشک‌ها ساخت داخل است.

ابوشریف تصريح کرد: مقاومت مردم فلسطين بر پايه موشک‌ها و حمايت مالي و استراتژيک نبوده و آن چيزي که بيشتر از همه به مقاومت کمک مي‌کند اراده، پايداري و پايمردي ملت فلسطين است. جامعه صهيونيستي جامعه‌اي سست بنيان و توخالي است و ما با مقاومت توانستيم پوشالي بودن قدرت اين رژيم را نشان دهيم.

وي با اشاره به اينکه در حال حاضر يک ميليون شهروند صهيونيستي به پناهگاه‌ها گريخته‌اند، اظهار داشت: در جنگ‌هاي قبلي رژيم صهيونيستي، تنها حدود هزار و 300 پناهنده به پناهگاه‌ها مي‌رفتند؛ اين در حالي است که امروز آنها از حملات مقاومت وحشت کرده و هر روز با نگراني بيشتر به پناهگاه‌ها پناه مي‌برند.

نماينده جنبش جهاد اسلامي  تاکيد کرد: رژيم صهيونيستي در  اين جنگ آنقدر ناتوان شده که فقط در مناطق مرزي توانسته حدود 350 کيلومتر را تحت حملات خود قرار دهد.

ابوشریف ادامه داد: جامعه جهاني خواهد فهميد که اسطوره شکست‌ناپذيري‌ رژيم صهيونيستي، جز يک افسانه چيزي نيست و اين رژيم در آينده سرخورده‌تر خواهد شد.

وي در خصوص نقش سازنده ايران در حمايت از جبهه مقاومت گفت: ايران از مقاومت، حمايت معنوي و تسليحاتي مي‌کند و فلسطينيان نيز با مقاومت و پايداري توانستند رژيم صهيونيستي را با يک واکنش غير قابل پيش‌بيني مواجه سازند.

نماينده جنبش جهاد اسلامي ادامه داد: اسرائيل اگر به جنگ ادامه دهد، متحمل خسارات سنگيني مي‌شود بنابراين هرگز وارد غزه نخواهد شد و اگر وارد شود در يک مهلکه بزرگ گرفتار مي‌شود.

ابوشریف گفت:‌ پيش‌بيني من از اين جريان صلح است اما از سوي اسرائيل تقاضاي آتش‌بس شده اما بايد بدانيم آتش بس زماني به تحقق مي‌رسد که شرايط طرف فلسطيني پذيرفته شود.

وي در خصوص تحولات اخير در منطقه بيان کرد: ما در جهان عرب شاهد تحولات مفيدي بوده‌ايم که اين شرايط با جنگ‌هاي قبلي قابل مقايسه نيست بسياري از کشورهايي که معروف به دوستي با آمريکا و مطيع آمريکا بودند در حال حاضر مواضعي را در برابر جنگ اتخاذ کرده‌اند و به حمايت از مقاومت فلسطين روي آورده‌اند.

نماينده جنبش جهاد اسلامي در پايان، صميمانه از رهبر، دولتمردان و ملت ايران به واسطه حمايت جوانمردانه از فلسطين قدرداني و تصريح کرد: علي‌رغم فشارها و تحريم‌هايي اقتصادي که ايران با آن درگير است، حمايت خود را از فلسطين دريغ نکرده است.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: فلسطین ، غزه ، حمایت ، موشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
-
دوست دار شما م س
۱۴:۵۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۱
مطالب مربوط به نماینده جنبش جهاد اسلامی است اما آرم مربوط به حماس !!!
آخرین اخبار