رئیس بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه از آغاز پذیرش دانش‌پژوه در هفتمین دوره تخصصی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله دین‌پرور با اشاره به پذیرش در سطح سه این دوره اظهار کرد: هفتمین دوره تخصصی نهج البلاغه با همکاری مرکز مدیریت حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

وی افزود: دانش‌پژوهان با گذراندن این دوره ضمن آشنایی با معارف و مفاهیم والای علوی بر اساس کتاب شریف نهج‌البلاغه با کامل‌ترین منبع غنی معارف الهی بعد از قرآن کریم آشنا می‌شوند.

رئیس بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه از دیگر الویت‌های ثبت‌نام در این دوره را حافظان نهج‌البلاغه، فارغ التحصیلان سطح دو مراکز تخصصی و ممتازان حوزه‌های علمیه عنوان کرد.

رئیس بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه با اشاره به مهلت ثبت ‌نام و آزمون ورودی این رشته تخصصی بیان کرد: آزمون ورودی این رشته تخصصی جمعه اول دی ماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا 20 آذر ماه برای شرکت در این آزمون ثبت‌ نام کنند.

وی ثبت ‌نام در این آزمون را به دو شیوه حضوری و اینترنتی ذکر و تصریح کرد: علاقه‌مندان برای حضور در این آزمون می‌توانند از طریق سایت معاونت آموزش حوزه علمیه www.howzeh-qom.com و www.nahj-albalaghe.ir اقدام و یا به آدرس قم ،میدان شهدا خیابان حجتیه مرکز آموزش تخصصی نهج‌البلاغه مراجعه کنند./س

برچسب ها: قم ، پذیرش ، دوره ، نهج البلاغه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.