سخنگوي كميسيون امنيت ملي مجلس گفت: تحريم رسانه ملي از سوي سناي آمريكا بيانگر اين موضوع است که شبکه‌هاي برون مرزي محدود كشورمان در قبال دو هزار شبکه غربي که به فعاليت‌هاي رسانه‌اي منفي عليه ملتهاي منطقه مي‌پردازند، با تمام قدرت ايستادگي کرده‌اند.

سيد حسين نقوي حسيني نماينده مردم تهران و ورامين در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تحريم صدا و سيماي جمهوري اسلامي از سوي سناي آمريکا گفت: عدم تحمل پخش اخبار صحيح و صادقانه رسانه‌هاي برون‌مرزي جمهوري اسلامي ايران بيانگر اين موضوع است که شبکه‌هاي برون مرزي محدود كشورمان در قبال دو هزار شبکه غربي که به فعاليت‌هاي رسانه‌اي منفي عليه کشور مي‌پردازند با تمام قدرت ايستادگي کرده‌اند.

وي در ادامه افزود: فعاليت موثر و مثبت رسانه‌ها و شبکه‌هاي صدا و سيماي جمهوري اسلامي باعث نگراني غربي‌ها از رسيدن پيام صحيح ايران به گوش جهانيان شده است که در اين راستا متوسل به چنين اقداماتي شده‌اند.

نقوي حسيني در پايان تصريح کرد: صدا و سيماي جمهوري اسلامي توانسته است با بهترين شيوه‌هاي رسانه‌اي پيام ناب ملت ما و ساير ملت‌هاي مظلوم را به گوش جهانيان برساند لذا اين تحريم نشان داد سناي آمريکا و ديگر دولت‌هاي غربي تاب شنيدن چنين پيام‌هاي صحيحي را ندارند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تحریم ، صدا ، سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار