معاون رئیس سازمان صدا و سیما در امور سیما روسای اتاق های فکر سینما و تئاتر در سیما را منصوب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما؛ دکتر علی دارابی در احکام جداگانه ای "مجید زین العابدین" را به عنوان "رئیس اتاق فکر سینما در سیما" و "محمد تقی رستم وندی" را به عنوان " رئیس اتاق فکر تئاتر در سیما " برگزید.
معاون سیما در حکم انتصاب زین العابدین تاکید کرد: ترویج و گسترش سینمای اخلاق مدار، متعهد و انقلابی در جهت تقویت ایمان معنوی جامعه، راهبرد سیمای جمهوری اسلامی ایران است.
 دارابی از رئیس اتاق فکر سینما در سیما خواست، تشکیل اتاق فکر را با حضور جمعی از صاحبنظران حوزه سینما و رسانه برای هدایت، راهبری، هماهنگی و نظارت بر برنامه های شبکه های سیما در الویت کاری خود قرار دهد .
وی همچنین برنامه ریزی برای بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در کشور در حوزه سینما و سیاستگذاری و برنامه ریزی برای نحوه پرداختن جشنواره های مختلف سینمایی در سیما را از دیگر اولویت های کاری رییس اتاق فکر سینما در سیما برشمرد .
معاون سیما همچنین در حکم انتصاب دکتر رستم وندی، سیاستگذاری، راهبری، هماهنگی و نظارت بر مقوله تئاتر در شبکه های مختلف سیما را نیز از وظایف اتاق فکر تئاتر در سیما دانست.
گفتني است؛علي دارابی از زحمات و خدمات " دکتر حسین کرمی و دکتر تاجبخش فنائیان " به ترتیب روسای سابق اتاق ‍ های فکر سینما و تئاتر قدردانی کرد. /ص
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار