تیم ملی جودو ناشنوایان پیش از این قرار بود در لیگ تکواندو کشور شرکت کنند اما به احتمال فراوان حضور ملی پوشان جودو ناشنوا در مسابقات لیگ کنسل می شود.

منصوری رئیس انجمن جودو ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:  برنامه های مربوط به مسابقات المپیک 2013 جودو ناشنوایان را به فدراسیون ارائه داده ام از این رو حضور دوباره ام در این فدراسیون پیش از ابلاغ حکم را بی فایده می پندارم بنابراین تا هنگام اعلام حکم رسمی در فدراسیون حاضر نمی شوم .

وی ادامه داد: در خصوص برنامه های ارائه شده ام توضیحات کامل را بیان داشته ام و نکته ی خاصی برای بیان از سوی من نمی ماند بنابراین منتظر حکم هستم تا فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کنم.

منصوری افزود: بیش از این قرار بود تیم ملی جودو ناشنوایان در مسابقات لیگ شرکت کند اما پس از بررسی هایی که انجام دادم این مسئله را از لحاظ اقتصادی به نفع آنها نمی باشد بنابراین به جهت تقویت مالی جودوکاران ناشنوا، به احتمال فراوان تیمی به عنوان ناشنوایان در رقابت های لیگ شرکت نمی کند.

منصوری تصریح کرد: در صورت عدم حضور تیم ملی ناشنوایان در رقابت های لیگ جودوکاران ناشنوا با امضا قراردادی در خدمت تیم های استان خود قرار می گیرند و همراه با جودوکاران شنوا با تیم استان خود راهی رقابت های لیگ می شوند.

وی افزود: فدراسیون ناشنوا شرایط صرف هزینه ایاب و ذهاب جودوکاران برای حضور در مسابقات لیگ را نداشته است با اتخاذ و عملی کردن این تصمیم علاوه بر این که  فدراسیون هزینه ای را صرف نمی کند جودوکاران ناشنوا از حضور در تیم های استان خود، پول نیز دریافت خواهند کرد این مسئله به طور حتم برای جودوکاران ناشنوا منفعت دارد./با

برچسب ها: جودو ، ناشنوا ، انجمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار