مسئول فنی فدراسیون ناشنوایان از ادامه ی قطعی فدراسیون با منصوری رئیس انجمن جودو ناشنوایان خبر داد و اظهار داشت: تاخیر در عدم حکم وی به منزله ی تمایل به قطع همکاری با منصوری نیست.

سروری مسئول فنی کمیته فدراسیون ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:  فدراسیون ناشنوایان ، پیوند اعضا بیماران خاص پس از تغییرات خواهان پیشرفت و تقویت تیم های فعال تحت پوشش فدراسیون است بنابراین مسئولان در پس ساماندهی و رسیدگی به وضعیت و شرایط انجمن های فعال و برنامه های ارائه شده از سوی روسای انجمن است.

وی ادامه داد: فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضا بیماران خاص دارای 20 انجمن فعال است و تاکنون فقط حکم 4 انجمن به صورت رسمی ابلاغ و اعلام شده است و اگر تاکنون در ابلاغ حکم جودو ناشنوایان تاخیر انجام شده است به منزله ی قطع همکاری با وی نیست و به طور حتم در آینده ای نزدیک حکم وی با ابلاغ می کنیم.

سروری تصریح کرد: به عنوان مسئول فنی فدراسیون فردی برتر و با کارنامه تزار منصوری برای حضور در ریاست انجمن جودو اطلاع ندارم بنابراین شرایط ادامه همکاری با منصوری را فراهم می کنیم.

وی افزود: فدراسیون ناشنوایان پیوند اعضا بیماران خاص مسابقات المپیک 2013 بلغارستان ناشنوایان و مسابقات جهانی پیوند اعضا را پیشرو دارد ضمن این که مسابقات پیوند اعضا ابوظبی کارات بیش از سال جدید از فعالیت های مهم فدراسیون است.

سروری افزود: مسئولان فدراسیون با حجم فعالیت عظیمی مواجه است لذا تاخیر در ابلاغ حکم برخی از انجمن ها غیر قابل اجتناب است اما در هفته ی جاری تکلیف انجمن جودو را مشخص می کنیم./با

برچسب ها: سروی ، جودو ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار