پنج اثر نمایشی این هفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان تئاتر خواهند بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، در این هفته نمایش «هفت شب با مهمانی ناخوانده در نیویورک»نوشته و کار فرهاد آئیش ساعت 19 به مدت 90 دقیقه و قیمت بلیت 10 هزار تومان با بازی علی نصیریان و فرهاد آئیش در تالار اصلی به صحنه خواهد رفت.
در تالار چهارسو نمایش« جاده طولانی مارپیچ» نوشته محمد چرم شیر ، کارگردانی رضا گوران و بازی امین زندگانی و سحر دولتشاهی ساعت 18:30 و 20 به مدت زمان 50 دقیقه و قیمت بلیت 10 هزار تومان پذیرای علاقه مندان تئاتر خواهد بود .
« طوفان» عنوان نمایش دیگری نوشته سید حسین فدایی حسین است که به کارگردانی آرش دادگر در تالار قشقایی به صحنه میرود. در این اثر نمایشی که ساعت 19 به مدت 70 دقیقه و قیمت بلیت 8 هزار تومان به صحنه خواهد رفت یعقوب صباحی ، مهران امام بخش ، امین طباطبایی ، مجید امیری ، آرش دادگر ، گیتی قاسمی ، عمار عاشوری، مهراب رستمی، احسان ناجی، رسول مکوندی به عنوان بازیگر حضور دارند.
در تالار سایه هم نمایش « عطسه 21 دسامبر» نوشته و کار محمد مهدی خاتمی و بازی سروش طاهری، صبا کمالی ، مهدی فریضه و خسرو احمدی ساعت 18 به مدت 60 دقیقه و قیمت بلیت 8 هزار تومان میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.
نمایش « تا یک بشمار» نوشته و کار زهرا صبری نیز با بازی مهدی شاه پیری ، حسین دیوان و رضا بهرامی ساعت 18 به مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 6 هزار تومان در کارگاه نمایش پذیرای دوستداران تئاتر است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار