مدير عامل گيتي پسند گفت: حضور نماينده اي از ايران در كميته فوتسال فيفا مفيد خواهد بود.

علي طاهري در خصوص انتخاب علي كفاشيان به عنوان عضو كميته فوتسال فيفا افزود: حضور نماينده اي از ايران در كميته فوتسال فيفا مفيد خواهد بود و طبيعي است كه وي مي تواند از حق طبيعي ايران دفاع كند.

وي گفت: حضور هر ايراني در هر كرسي رسمي در فيفا مي تواند موثر باشد شخص مهم نيست اين شخص ميتواند كفاشيان يا تاج باشد مهم اين است كه در فيفا نماينده اي داشته باشيم.

مدير عامل گيتي پسند با اشاره به اينكه فيفا مشكلاتي با فدراسيون ايران داشته است از جمله بحث بلوكه شدن حساب فدراسيون و تعليق با اين وجود چنين انتخابي انجام شده و نماينده اي از ايران برگزيده شده و شايد فيفا با اين حركت چراغ سبزي به ايران نشان داده است.

وي تصريح كرد: شايد انتخاب علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتسال كشور ايران به عنوان يكي از اعضاي كميته فوتسال فدراسيون جهاني يك نشانه اي باشد كه فيفا قصد دارد به وسيله آن مشكلات خود را با فدراسيون فوتسال ايران حل كند و ديگر بحث بلوكه شدن حساب فدراسيون فوتبال ايران مطرح نباشد.

مدير عامل باشگاه گيتي پسند اصفهان با اشاره به سياست هاي فدراسيون فوتبال جهاني خاطر نشان كرد: فيفا يك سري قوانيني دارد و طبيعي است كه در صورت تخلف از قوانين بر اجراي قانون و برخورد جدي اصرار زيادي داشته است اگر در ا ين زمينه كارها اصولي باشد طبيعتا هيچ مشكلي هم ايجاد نخواهد شد من اميدوارم اين مشكلات بين ايران و فدراسيون جهاني حل شود.

طاهري در خصوص حضور محمد كشاورز در جمع بهترين بازيكنان جهان تصريح كرد: حق كشاورز بود كه نامزد برترين بازيكن سال 2011 جهان شود.

او از جمله ورزشكاراني ا ست كه هم از لحاظ اخلاقي و هم فني الگو است زماني كه بازيكن اصول حرفه اي را رعايت كند مي تواند پله هاي ترقي را طي كند حضور او در جمع برترين هاي فيفا دور از ذهن نبود./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار