اوضاع امنيتي در بحرين با توجه به ادامه اقدامات سرکوبگرانه عناصر رژيم آل خليفه عليه مردم اين کشور همچنان ادامه دارد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني اللولوء ؛ ادامه سرکوبگري هاي رژيم آل خليفه در حاليست که معترضان همچنان به تحرکات مسالمت آميز خود براي درخواست دموکراسي و اصلاحات فراگير ادامه مي دهند.

در نتيجه اقدامات سرکوبگرانه ديروز عناصر آل خليفه دوازده نفر بازداشت شدند و مزدوران رژيم نيز به چهار منطقه و چهار روستا حمله و اقدام به مجازات دسته جمعي مردم کردند.

در گزارشي در اين باره آمده است: عناصر امنيتي رژيم آل خليفه اقدامات ظالمانه خود را ذره اي تغيير نداده اند بلکه بر شدت اقدامات خود افزوده اند و همچنان به حملات خود عليه مردم بي دفاع با استفاده از گازهاي اشک آور و گلوله هاي ساچمه اي و بمب هاي صوتي ادامه مي دهند. علاوه بر اين نيروهاي رژيم آل خليفه قبل از بازداشت شهروندان اقدام به ضرب و جرح آنها در خيابان مي کنند که در ميان آنها شماري از زنان نيز ديده مي شوند.

در ادامه آمده است: افراد نقابدار با پشتيباني نيروهاي نظامي به محاصره روستاها و يورش به آنها ادامه مي دهند. آنها در حمله به روستاها چهار تن از جوانان را در مهزه در جزيره ستره بازداشت کردند که رئيس اتحاديه صيادان نيز در ميان آنها ديده مي شود. در همين حال شماري از اتباع بيگانه که به آنها تابعيت بحريني داده شده است با يورش به منزل عادل السيد المهدي وي را ربودند و خودروي وي را مصادره کردند. منابع بحريني اعلام کردند افراد نقابدار همچنين با استفاده از سلاح سرد به گروهي از جوانان بحريني در پارک ابن نفيس حمله کردند و گروهي ديگر نيز با بازداشت شماري از کودکان اسامي برخي افراد را از آنها پرسيدند.

در همين حال خبرهاي رسيده از داخل زندان حوض الجاف حاکي از آن است که دو افسر به نامهاي علي عاشور و هشام ابراهيم وارد بند پنج اين زندان شدند و اقدام به تفتيش زندانيان و اهانت به آنها کردند.

گزارشگر ادامه داد: از سوي ديگر جوانان انقلابي بحرين به تحرکات مسالمت آميز خود ادامه مي دهند و بر همين اساس در مناطق مختلف بحرين اقدام به فعاليت هاي اعتراض آميز کردند و طي آن بر حق آزادي بيان و تظاهرات تاکيد کردند و تصميم وزارت کشور که بحرين را به زنداني بزرگ تبديل کرده است رد کردند.

برچسب ها: بحرین ، نیرو ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار