دبیر همایش "نیم‌ قرن حضور" جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از تمدید مهلت ارسال مقالات و آثار تا 15 دی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام صالح افزود :‌ همایش "نیم قرن حضور" با هدف پاسداشت ۵۰ سال تلاش علمی، فرهنگی، سیاسی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و معرفی آن به نسل امروز برگزار می شود.

وی ادامه داد : فراخوان مقالات در محور های اصلی شامل "جامعه مدرسین و نظام اسلامی"، "جامعه مدرسین و حوزه‌های علمیه"، "جامعه مدرسین و نهضت امام خمینی(ره)"، "جامعه مدرسین و فرهنگ دینی مردم"، "جامعه مدرسین، ساختار و تشکیلات وابسته"، "جامعه مدرسین، جهان اسلام و امور بین‌الملل" و همچنین فراخوان "اسناد و مدارک مربوط به اعضای جامعه مدرسین" می‌باشد.

حجت‌الاسلام صالح با اشاره به راه‌اندازی پایگاه اطلاع رسانی همایش " نیم قرن حضور"، خاطرنشان کرد:‌ این پایگاه به آدرس www.nimgharn.ir در دسترس کاربران است و علاوه بر معرفی جامعه مدرسین، چکیده‌ای از کتاب هشت جلدی "جامعه مدرسین از آغاز تا اکنون" در سایت بارگذاری شده است.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره همایش "نیم قرن حضور" به پایگاه اطلاع رسانی همایش به نشانی www.nimgharn.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۷۷۳۷۳۷۸ با پیش شماره ۰۲۵۱ تماس بگیرند./س

برچسب ها: قم ، مقاله ، همایش ، نیم قرن ، حضور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.