دبیر ستاد مهر ماندگار استان اصفهان با عنوان این نکته که سعی در اتمام همه 53 طرح مهرماندگار تا پایان دولت دهم داریم، افزود: کلیه دستگاه های مجری این طرح ها باید اولویت اجرایی خود را بر روی این طرح ها متمرکز کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ، جمالی نژاد در جلسه ستاد طرح های مهر ماندگار که با حضور مدیران استان جهت بررسی و کارشناسی این طرح ها در استانداری اصفهان تشکیل شد، بر لزوم اتمام طرح های موجود بویژه 53 طرح مهر ماندگار تأکید کرد.

معاون عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه از تمامی امکانات و ظرفیت های استان برای پیشبرد امور طرح های جاری بهره خواهیم برد، اذعان داشت: تا زمانی که طرح های موجود به بهره برداری نرسد، تعهد جدیدی ایجاد نخواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تمام تلاش و همت خود را به کار خواهیم گرفت که تا زمان مقرر شاهد افتتاح این طرح ها باشیم.

جمالی نژاد همچنین از پیگیری تیمی در تهران برای انجام هماهنگی های لازم و جذب اعتبار ات خبر داد و افزود: دائماً با مدیران مربوطه و مسئولان خزانه در ارتباطیم تا بتوانیم بودجه های تخصیص یافته را وصول نماییم.

وی ادامه داد: در بالاترین حد از هماهنگی بین مدیران اجرایی استان قرار داریم و هر چند با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنیم اما با این هماهنگی و جدیت، مطمئن به انجام تعهدات هستیم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.