یک کارشناس سیاست خارجی گفت: یهودیان ساکن در سرزمین‌های اشغالی با وعده‌های مختلف از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی در این مناطق سکونت داشتند درحالی که با توجه به شرایط فعلی احساس ناامنی شدید کرده و دور از انتظار نیست که در آینده‌ای نزدیک اقدام به ترک سرزمین‌های اشغالی کنند.

فتح الله توسلی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به شکست رژیم غاصب صهیونیستی در جریان جنگ 8 روزه غزه، گفت: ساختار امنیتی، نظامی و سیاسی رژیم اشغالگر صهیونیستی به خوبی درک کرده اند که نیروهای مقاومت توان لازم برای مقابله با رژیم اشغالگر قدس را دارند چراکه جریان جنگ 8 روزه غزه این امر را به اثبات رساند.
 
وی ادامه داد: جریان جنگ 8 روزه غزه برای رژیم اشغالگر صهیونیستی بسیار گران تمام شد و تبعات بعدی نیز در انتظار رژیم غاصب صهیونیستی است.
 
توسلی افزود: رژیم اشغالگر صهیونیستی مدعی بود با ایجاد گنبد آهنین توانایی رصد موشک‌های بیرونی را دارد اما این امر اتفاق نیفتاد و موشک‌های مقاومت با شکستن گنبد آهنین هزینه روانی سنگینی را به رژیم غاصب صهیونیستی تحمیل کردند.

وی تصریح کرد: ساکنان سرزمین‌های اشغالی با شلیک موشک‌های مقاومت احساس ناامنی کرده که این امر تبعات فرهنگی، اجتماعی و امنیتی بسیاری برای رژیم جعلی صهیونیستی در پی داشته است.
 
این کارشناس سیاست خارجی درپایان یادآور شد: یهودیان ساکن در سرزمین‌های اشغالی با وعده‌های مختلف از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی در این مناطق سکونت داشتند درحالی که با توجه به شرایط فعلی احساس ناامنی شدید کرده و دور از انتظار نیست که در آینده ای نزدیک اقدام به ترک سرزمین های اشغالی کنند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار