پايگاه اينترنتي گلوبال ريسرچ در گزارشي با عنوان "ترور راه حل نهايي اسرائيل براي از بين بردن فلسطينيان است"،نوشت:طي 45 سال گذشته اسرائيل در تلاش براي نابود کردن ميليون‌ها فلسطيني در سرزمين‌هاي اشغالي ،‌تصرف زمين‌هايشان ،ويران کردن خانه هايشان،‌تخريب مزارع و ايجاد دولتي يهودي بوده‌اند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران؛روند تصرف زمين ها از کرانه غربي و بيت المقدس شرقي و منزوي کردن جمعيت ساکن مناطق فلسطيني نشين در سال هاي اخير به شدت افزايش يافته است.
نظاميان اسرائيلي کشاورزان فلسطيني را در زمين هايشان ارعاب و تهديد مي کنند، کودکان را در راه رفتن به مدرسه مورد ضرب و شتم قرار مي دهند و به مساجد فلسطيني حمله مي کنند.
هدف راهبردي اسرائيل از اين اقدامات تحميل سياست "اسرائيل بزرگتر" در منطقه ،‌ تصرف ميراث تاريخي فلسطينيان ‌،اخراج بقيه جمعيت غير يهودي از خانه هايشان و ساختن شهرک براي مهاجران يهودي که اغلب از آمريکا به اين منطقه مهاجرت مي کنند، است.

در حالي که چند دهه است بولدوزرها و تانک ها در حال تخريب خانه هاي فلسطينيان در کرانه غربي مي باشند پرتاب هزاران موشک و بمب تبديل به سلاحي گزينشي براي ريشه کني و حذف فلسطينيان در غزه شده است.

طي فقط هشت روز حملات اسرائيل سبب کشته شدن 168 فلسطيني - 42 کودک و 100 غير نظامي - و زخمي شدن 1235 تن و همچنين نابودي 1350 ساختمان و وارد شدن صدمات روحي به يک ميليون و 700 هزار کودک ، ‌زن و مردي شد که در بزرگترين اردوگاه جهان محصور هستند. به گفته وزير جنگ اسرائيل ، تل آويو هزارن بمب و راکت به سوي غزه شليک کرد. تهاجم جديد اسرائيل به غزه با ترور احمد جباري يکي از رهبران بلندپايه حماس آغاز شد و به سرعت به تهاجم به ديگر ساکنان غزه تبديل شد.

با اذعان به اين موضوع که فلسطينيان ظرفيت ها و تسليحات لازم براي مقابله به مثل را ندارند فرماندهان اسرائيلي دستور نابودي سيستماتيک غير نظاميان را صادر کردند . بيش از 75 درصد تلفات در غزه غير نظاميان بوده اند و نيمي از آنان را کودکان، زنان و سالخوردگان تشکيل دادند. تبليغات اسرائيل که که رسانه هاي آمريکايي نيز به آن دامن زندن اين بود که تل آويو در حال دفاع از خود است. اين در حالي است که در اين درگيريها تنها شش اسرائيلي کشته و حدود 280 نفر زخمي شدند. اين در حالي است که شمار کشته شدگان فلسطيني حدود دويست نفر بوده است.

 مرگ و نابودي ،‌ حملات برنامه ريزي شده با حمايت همه رهبران و احزاب سياسي اسرائيلي و رسانه هاي آمريکايي انجام شد. بيش از هشتاد درصد يهوديان اسرائيل از سياست ترور تل آويو حمايت کردند.

وزير جنگ اسرائيل اعلام کرد که غزه بايد آنقدر بمباران شود که به دوران قرون وسطي بازگردد.تظاهرکنندگان اسرائيلي هم در تل آويو فرياد مي زدند:« آنها - فلسطينيان - لياقت زنده ماندن را ندارند و بايد بميرند.
 
اسرائيل کاتز وزير حمل و نقل اسرائيل نيز گفته بود:« غزه آنقدر بايد بمباران شود تا مردم آن مجبور به فرار به مصر - صحراي سينا - شوند.» تقريبا نيمي از يهوديان اسرائيلي سياست ترور نتانياهو در غزه را ناکافي دانستند.

گفتني است،‌بر اساس نظر سنجي ها، نيمي از اسرائيلي ها با برقراري آتش بس مخالف و خواستار ادامه حملات خونين عليه فلسطينيان در غزه بودند.يک سوم اسرائيلي ها نيز اعلام کردند تل آويو بايد حملات زميني در غزه انجام دهد ،‌حمله اي که سبب مي شد دهها هزار فلسطيني کشته شوند. نتانياهو و هم پيمانانش هم اکنون با قتل عام به عنوان راه حل نهايي براي مشکل فلسطين مواجهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار