رمان "عقربه ها خوابشان می آید" برگزیده سومین جشنواره داستان انقلاب به نویسندگی معصومه عیوضی، چهارشنبه 29 آذر ماه با حضور كارشناسان مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری حوزه هنری؛ كارگاه قصه و رمان مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری در سلسله نشست های ادبی خود، رمان برگزیده سومین جشنواره داستان انقلاب در بخش نوجوان با عنوان "عقربه ها خوابشان می آید" نوشته معصومه عیوضی را مورد نقد و بررسی كارشناسانه قرار می دهد. داستان "عقربه ها خوابشان می آید" به زندگی نوجوانی در قبل از انقلاب می پردازد. شخصیت اصلی داستان  نوجوانی است كه به همراه دوستش در راهپیمایی 17 شهریور57 حضور داشته و دوست خود را در میان جمعیت گم می كند و به او الهام می شود كه دوستش به شهادت رسیده است و ... .



 به گفته نویسنده رمان"عقربه ها خوابشان می آید"، نام كتاب برگرفته از بخش هایی از داستان است كه زمان برای این نوجوان در لحظه ای كه فرد احساس می كند كه دوستش به شهادت رسیده است سنگین می شود.
معصومه عیوضی متولد 1346در تهران است. وی تحصیلات خود را در رشته  كارشناسی زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه الزهرا (س) به اتمام رسانده است و در حال حاضر دبیر ادبیات است.
در كارنامه ادبی این نویسنده  می توان به كسب رتبه در مسابقات داستان نویسی دفاع مقدس (یوسف ) ، سه دوره برگزیده در مسابقه ادبی سوختگان وصل، برگزیده در مسابقه ادبی یاد و یادگار اشاره كرد.
لازم به ذكر است؛  از این نویسنده تا به حال كتاب های "بانوی نمونه اسلام"، "تعاون و همكاری"، "دیوارهای خاكستری"، "سیمای رهبری" و ... به چاپ رسیده است .
گفتني است؛ علاقه مندان می توانند برای حضور در این محفل ادبی از ساعت 15 و سي دقيقه روز یاد شده به حوزه هنری واقع در خیابان سمیه – نرسیده به پل حافظ – سالن اوستا مراجعه كنند./ص
برچسب ها: نقد ، بررسی ، کتاب ، ادبیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.