مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت : از سوی فدراسیون فوتبال هیات فوتبال آذربایجانشرقی در اولویت طرح آسیا ویژن قرار گرفت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، محمودی افزود : علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال طی نامه ای با توجه به توانایی های بالقوه و ارائه سریع مدارک و پرسشنامه های مربوطه هیات فوتبال آذربایجانشرقی در اولویت معرفی به AFC برای اجرای طرح آسیا ویژن قرار گرفته است.

وی در ادامه بیان داشت: هدف از آسیا ویژن ارتقاء و توسعه پایدار فوتبال آذربایجان شرقی در بخشهای استعدادیابی ، آموزشی و مدیریت خواهد بود.

وی در ادامه گفت : بی شک پروژه آسیا ویژن از برنامه های بزرگ AFC برای تولید فوتبال در قاره پهناور آسیا به شمار می آید و پیشرفت فوتبال را در کشور از نونهالان تا بزرگسالان پیگیری می کند.

وی افزود : قطعا غیر از آسیا ویژن پلان منسجم تری که بتواند همه ابعاد فوتبال را در نظر بگیرد وجود ندارد و تجربه کشورهای دیگر ثابت نموده که این طرح می تواند مفید و راهگشا باشد.

اکبر محمودی در ادامه گفت : هیات فوتبال استان آمادگی اولیه خویش را جهت اجرای این طرح به فدراسیون فوتبال اعلام نموده و برنامه استراتژی ایجاد پروژه آسیا ویژن در استان بعنوان سیاستگذاری اصلی این طرح به فدراسیون اعلام شده است./ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.