جانشین معاونت عملیات نیروی زمینی سپاه تاثیرگذاری و قابلیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف را بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: سپاه و بسیج در تمامی عرصه‌های مأموریتی خود همواره به قولی که داده‌اند عمل کرده‌اند.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران به نقل از سپاه نیوز؛ سردار مرتضی میریان در گفتگویی به تشریح عملکرد و نقش‌پذیری بسیج در عرصه مقابله با جنگ نرم دشمن پرداخت.

وي مهمترین ویژگی بسیجیان را در عرصه مقابله با جنگ نرم دشمن اخلاص آنها خواند و تصریح کرد: زمانی که بسیج بتواند فرهنگ خود را در میان آحاد مردم جامعه تعمیم دهد می‌تواند موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان در این عرصه شود.

سردار میریان بسیجی بودن را افتخار و عنایتی از سوی پروردگار دانست و خاطرنشان کرد: در طول سال‌های دفاع مقدس، رزمندگان سلحشور و فرماندهان غیور نیروهای مسلح با روحیه بسیجی و اخلاص و ایمان، درسی فراموش‌نشدنی را به دشمن بعثی و حامیان سلطه‌گر او دادند.

جانشین معاونت عملیات سپاه با اشاره به گسترش روزافزون حجم عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن علیه جوانان گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی پس از ناامیدی در عرصه جنگ سخت باورها، اعتقادات، ایمان و اخلاص جوانان ما را مورد هدف قرار داده‌اند و بسیج با توسعه و گسترش و اشاعه فرهنگ بسیجی در عمل می‌تواند موجب ترویج این روحیه و شکست توطئه‌های دشمنان شود.

وی افزود: قول و عمل بسیج با هم تفاوتی نداشته و بسیجیان غیور ایران در عمل نشان داده‌اند که به هرچه می‌گویند پایبند بوده و تمامی قول‌های خود را به خوبی جامه عمل می‌پوشانند.

سردار میریان خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج در تمامی عرصه‌های ماموریتی خود همواره به قولی که داده‌اند عمل کرده‌اند، زمانی که قول ایستادگی در برابر دشمن و قطع ید مهاجمان به آب و خاک ایران اسلامی را می‌دهند به بهترین وجه آن را عملی کرده‌اند و این مسئله موجب دلگرمی دوستان و رعب و وحشت دشمنان شده است.

جانشین معاونت عملیات نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه عملکرد شایسته بسیج در عرصه‌های مختلف، موجب افزایش اقتدار این نهاد مردمی شده است، گفت: بسیج با این عملکرد توانسته توانمندی خود را ارتقاء داده و موجب هراس دشمنان شود، امروز قابلیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف بی‌نظیر است.

سردار ميريان تصریح کرد: حضور بسیجیان در سراسر مرزهای سرزمین ایران با لباس اقوام مختلف موجب ایجاد اقتدار و امنیتی پایدار در جمهوری اسلامی شده است و ارتباطی که بسیجیان با امام خود دارند موجب هراس دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

وی در پایان اظهار داشت: فرمانروایی در بسیج بر جسم‌ها نیست بلکه برقلب‌ها است، به این خاطر که فرمانده ما فرمانده قلب‌ها است و نه تنها ملت ولایتمدار ایران بلکه بسیاری از ملل مسلمان جهان، دل در گرو این رهبر فرزانه نهاده‌اند و گوش به فرمان ایشان هستند.

انتهای پيام/ش
برچسب ها: سردار میریان ، سپاه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار