"نداي اسلام" راديو معارف با برنامه "جاودانه‌ها" به معرفي مفاخر ايران و اسلام مي‌پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ راديو معارف در راستاي آشنا سازي مخاطبان انگليسي زبان با زندگي و انديشه‌هاي مفاخر ايران و جهان اسلام برنامه "جاودانه‌ها The Immortals" را روي آنتن مي‌برد.
در قسمت‌هاي پيش روي اين برنامه مخاطبان با زندگي، احوال و آثار ميرزا جواد آقا مجتهدي تبريزي و حاج ملا علي علياري از مشاهير و علماي بزرگ آذربايجان آشنا مي‌شوند. در اين برنامه كه با كارشناسي محمد رضا فخر روحاني عضو هيئت علمي دانشگاه قم همراه است كتاب‌هايي در مورد اين مشاهير جهان اسلام و ايران نيز معرفي مي‌شود.
برنامه "جاودانه‌ها" به سردبيري و تهيه كنندگي روح الله عطايي 3 روز اول هفته از ساعت 10:15 از نداي اسلام راديو معارف پخش مي‌شود.
لازم به ذكر است؛ برنامه‌هاي كانال نداي اسلام ضمن دريافت از طريق گيرنده‌هاي ديجيتال خانگي(ست تاپ باكس) و پايگاه اطلاع رساني اين كانال به نشاني  www.coiradio.com، از طريق ماهواره بدر 5 در مدار 26 درجه شرقي با مشخصات فركانس 11881 مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ريت) 27500 افقي و نرخ تصحيح اطلاعات 4/3 با فرمت MPEG4  و ماهواره Express AM22 در مدار 53 درجه شرقي با مشخصات فركانس 12582 مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ريت) 24000 عمودي و نرخ تصحيح اطلاعات 3/2 قابل دريافت است./ص



    







 
برچسب ها: رسانه ، رادیو ، معارف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار