مدیران شهری منطقه 20 این بار بر اساس یک طرح ابتکاری، معابر و محورهای اصلی مناسب سازی شده شهری را با راندن ویلچر بررسی کردند.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 20 علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه به ایجاد 7 معبر نمونه ترافیکی در سطح نواحی هفتگانه این منطقه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه سهولت تردد ویلچرسواران شرط ایجاد معابر نمونه شهری است مدیران شهری این منطقه با راندن ویلچر معابر پرتردد این منطقه را مورد بررسی قرار دادند. 
اسفراینی نژاد به اهمیت رضایتمندی و امکان دسترسی به امکانات شهری برای اقشار خاص جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: پس از ایجاد معابر نمونه ترافیکی در نواحی هفتگانه، این معابر به یک ویلچر سوار تحویل داده می شود و با تایید وی به بهره برداری می رسد. 
وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی  اصول ایجاد ضوابط معابر معلولین و جانبازان به همت معاونت توسعه و برنامه ریزی شهری، تصریح کرد: علاوه بر پیمایش میدانی با ویلچر، 30 ساعت آموزش نیز برای کارشناسان و روسای ادارات فنی و عمران و ترافیک، شهرداران نواحی هفتگانه و مدیران شهری توسط اداره آموزش این منطقه که در جریان ایجاد معابرنمونه ترافیکی قرار دارند نیز برگزار شده است./ف
 

برچسب ها: ویلچر ، مدیر ، شهری ، پرتردد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار