در تجاوز رژيم صهيونيستي به نوار غزه از هر سه شهيد يك شهيد از كودكان زير 18 سال غزه اي بوده اند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه اينديپندنت، "هدي طفويل" در يازده و نيم پس از نيمه شب با صداي انفجار موشك از خواب پريد. سريعا دويد تا از سلامت كودكش با خبر شود. در ميان آتش و دود زخمي شدن دخترش را مشاهده كرد و وي را به همراه همسرش سريعا به بيمارستان رساند. وي به بخش اورژانس انتقال داده شد اما آسيب هاي ناشي ازانفجار شديدتر از آن بود كه بتوان وي را نجات داد.
"حنين طفويل" خردسال شهيد شد. وي نيز يكي از ديگر شهداي كودكي بود كه به ليست جنايات تجاوز رژيم صهيونيستي عليه غزه اضافه شد. از 104 شهروند غزه اي شهيد شده و 970 زخمي بر جاي مانده، 34 شهيد و 274 زخمي فلسطيني از ميان كودكان بوده اند. تعدادي زيادي از كودكان نجات يافته نيز دچار آسيب هاي شديد روحي و رواني شده اند. 
اخيرا مركز حقوق بشر فسطين در حال انجام اقدامات قانوني براي كاهش خسارات نظامي وارده بر قربانيان كودك خواهد بود.
"راجي سوراني" رئيس اين مركز در اين باره مي گويد:"آنچه روي داده واقعا وحشتناك است. بايد گفت كه صهيونيست ها در عمليات اطلاعاتي خود شكست خورده اند آنان اصلا غزه را نمي شناسند زيرا اهدافي كه آنان مورد تجاوز قرار داده اند بيشتر خانواده ها و كودكان بوده اند." 
پدربزرگ اين كودك شهيد مي گويد:"در زمان حمله ما در حال صحبت با يكديگر بوديم."  پدر وي نيز افزود:"امروز رژيم صهيونيستي جنگي را عليه دختران و پسران كودك ما آغاز كرده است. آنان خواهان نابودي نسل ما هستند." 
يكي از ديگر از كودكاني كه در كما قرار دارد، پسر 9 ساله فلسطيني بنام "محمد سعد ابوذور" است. او نيازمند كمك است. عمه وي "فاطمه شاهر" گريان و ترسان است. او دچار بيخوابي شده است. پنج تن از اعضاي خانواده اين كودك به شهادت رسيده اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار