نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل گفت: همکاری‌های اقتصادی بین دو کشور ایران و ترکیه با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق بازرگانی اردبیل و بورسای ترکیه گسترش می یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ بهروز پورسلیمان در در سفر هیات اتاق بازرگانی اردبیل به ترکیه افزود: دو کشور ایران و ترکیه از توانمندی‌ها و زمینه‌های مشترک بسیار زیادی برای توسعه روابط اقتصادی برخوردارند و تلاش‌های بخش خصوصی دو کشور می‌تواند منجر به گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف اقتصادی باشد.

وی با تاکید بر گشایش دفاتر توسعه مناسبات تجاری فی‌مابین اتاق بورسا و اردبیل گفت: برای توسعه روابط اقتصادی دو شهر اردبیل و بورسا و نیز تسهیل امور، گشایش این دفاتر یک ضرورت است که باید مورد توجه جدی طرفین قرار گیرد .

سرپرست هیئت اعزامی اتاق اردبیل به شهر بورسا همچنین از مسئولان اتاق بازرگانی بورسا دعوت کرد تا برای گسترش مناسبات تجاری به اردبیل سفر کنند که این امر مورد استقبال مسئولان اتاق بازرگانی بورسا قرار گرفت.

هیئت اتاق اردبیل در ادامه رایزنی‌های متعدد خود برای گسترش روابط تجاری با کشور ترکیه، تفاهم‌نامه همکاری مشترکی بین اتاق بازرگانی اردبیل و شهر بورسا ترکیه امضاء کردند.

یکی از موضوعات اساسی این تفاهم‌نامه تاکید طرفین برای همکاری‌های تجاری دو جانبه بین اتاق بازرگانی و صنایع بورسا و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل است./س 

برچسب ها: اردبیل ، گسترش ، همکاری ، بین ، ایران ، و ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.