وزير نيرو گفت :حساسيت هاي بين المللي بر وزارت نيرو زياد شده است اما با برنامه ريزي مدون توانسته ايم موفقيت هاي زيادي را در كارنامه خود ثبت كنيم كه حذف خاموشي ها يكي از اين موفقيت هاست

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،مجيد نامجو گفت: با همت و تلاش صنعتگران برق، در چند سال اخير كمترين خاموشي برنامه ريزي شده نداشته ايم و اين بر اساس تلاش شبانه روزي و اهداف از پيش تعيين شده از سوي وزارت نيرو بوده است.

وزير نيرو تاکيد کرد: وزارت نيرو در چند سال گذشته هيچ برنامه اي براي اعمال خاموشي ها نداشته است و اين به عنوان افتخاري براي اين وزارتخانه محسوب مي شود.

نامجو با بیان اينكه در چند سال گذشته شرايط بسيار سخت بوده است، ادامه داد: حساسيت هاي بين المللي بر وزارت نيرو زياد شده است اما با برنامه ريزي مدون توانسته ايم موفقيت هاي زيادي را در كارنامه خود ثبت كنيم و هميشه برنامه ريزي هاي خود را بر اساس بدترين شرايط تدوين كرده ايم.

وي با اشاره به برگزاري انتخابات رياست جمهوري در سال آينده، گفت: با توجه به حساسيت هاي موجود،  همكاران از همين حالا بايد تدابير لازم را براي پايداري و تامين برق كشور در سال آينده فراهم آورند./عب

برچسب ها: خاموشی ، وزارت نیرو ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار