جلوه ‌ هاي ويژه بصري سریال "مختارنامه" با حضور امیر سحرخیز در برنامه زنده " برخط" در شبکه آموزش سيما بررسي مي ‌ شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما؛ برنامه زنده "برخط" که مباحث عمومی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را به مخاطبان خود ارائه می دهد به مناسبت ایام محرم با عنوان بررسي جلوه ‌ هاي ويژه فيلم   تاريخي و ديني سريال مختارنامه روی آنتن شبکه آموزش می ‌ رود.
بنابراين گزارش؛ در این برنامه، امير سحرخيز، مدير جلوه ‌ هاي ويژه رايانه ‌ اي و بصری اين مجموعه و آرش برهمن به عنوان کارشناس برنامه حضور خواهند داشت.
لازم به ذكر ا ست؛ بررسی جلوه ‌ های ویژه بصری و رایانه ‌ ای سریال مختارنامه در برنامه "برخط" امشب و فردا شب   ساعت 18:30 به طور زنده بر روي آنتن شبکه آموزش سيما مي رود، ضمن پخش پشت صحنه ‌ هايي از روند ساخت اين سريال، نقش و کارايي جلوه ‌ هاي ويژه در آثار تصويري تاريخي، مذهبي مورد بررسي قرار مي گيرد.
همچنین؛ به مناسبت ایام محرم در برنامه فردا پنج شنبه 2 آذر، مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در فضای وب با حضور کارشناسان مورد بحث و بررسی قرارمی گیرد.
گفتني است؛ برنامه زنده "برخط" به تهیه ‌ کنندگی مجید یوسفی هر شب با موضوع خاص در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ساعت 18:30 از شبکه آموزش پخش می ‌ شود./ص
 
برچسب ها: مختارنامه ، شبکه ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار