استاندار تهران گفت:مسکن مهر پردیس جزو زیباترین، بهترین و پیشرفته ترین طرحهای مسکن مهر کشور است.

ˈمرتضی تمدنˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: اجرای نظام شهرسازی، استقرار زیرساخت ها و آینده نگری با افقی فراتر از تامین مسکن برای 400 هزار نفر از ویژگیهای مسکن مهر پردیس است .

وی افزود: ویژگی مهم مسکن مهر پردیس ساخت 18هزار واحد و آغاز 88 هزار واحد دیگر در فازهایی که متصل به پردیس است که با سرعت و مدیریت مناسبی در حال اجرا است.

استاندار تهران گفت: پروژه مسکن مهر در بخش جدید نوعی شهرک سازی است که همزمانی اجرای زیرساخت ها با احداث واحدهای مسکونی، از ویژگی های منحصر بفرد آن است .

وی افزود: انبوه سازان تمامی امکانات زیرساختی وعمومی از قبیل مراکز درمانی، مذهبی، فرهنگی، اداری، انتظامی، تجهیزات و تأسیسات شهری، فضای سبز، فضاهای صنعتی و کارگاهی، گردشگری، آموزشی، تجاری و خدماتی را اجرا می کنند.

تمدن،اجرای این اقدامات ازسوی انبوه سازان به جای دستگاه ها و سازمان های اجرایی را عامل مهمی در کاهش زمان اجرای این طرحها عنوان کرد.

تمدن گفت: پروژه مسکن مهر پردیس در آینده به یکی از زیباترین و پیشرفته ترین شهرهای کشور با چشم اندازی بی بدیل تبدیل خواهد شد.

استاندار تهران در این بازدید در خصوص تداوم مسکن مهر در دولت آینده گفت: اجرای طرح مسکن مهر در دولت نهم و دهم بعنوان موفق ترین طرح خانه دار کردن قشر متوسط به پایین جامعه است، که بطور حتم در دولت های آینده نیز این روند تداوم خواهد داشت.

وی اجرای این طرح عظیم ملی را براساس بررسی های دقیق کارشناسی خواند و افزود: هر دولتی با هر برنامه ای در کشور برای خانه دار کردن مردم، هیچ راهی جز ادامه سیاست مسکن مهر نخواهد داشت.

تمدن گفت: اگر دولتی بخواهد مشکل مسکن مردم را حل کند، باید مسکن مهر را ادامه دهد.

وی افزود: آزمودن راههای دیگر نتیجه ای برای خانه دار کردن قشر متوسط جامعه نخواهد داشت، زیرا این طرح شرایط را برای خانه دار کردن مردم اقشار پایین و متوسط فراهم کرده است .

استاندار تهران در خصوص بهره گیری از پیمانکاران خارجی در این طرح گفت: زمینه رقابت خوبی را با حضور پیمانکاران خارجی در اجرای مسکن مهر فراهم کرده ایم .

وی در خصوص نقش تحریم ها در اجرای پروژه مسکن مهر گفت: نیروی انسانی، تامین مصالح و نیازهای اجرای طرحهای مسکن در کشور وجود دارد و تحریم ها دراجرای این طرح تاثیری نداشته است .

وی افزود: زمان بندی اجرایی این سایتها قریب 18 ماه است که چند ماه از آن گذشته و تلاش داریم در زمان تعیین شده که اواسط سال آینده است، بخشی از این واحدها به مردم واگذار شود.

تمدن گفت: خوشبختانه یکی از مسایلی که در پردیس بطور اصولی اندیشیده شده، شبکه ارتباطی راهها است که اتوبان و طراحی مترو پردیس انجام شده و بزودی شاهد اجرای مترو پردیس خواهیم بود.

وی افزود: شبکه اتوبوسرانی و حمل و نقل عمومی دراین شهر مناسب است و برای تقویت آن مدیران مربوطه و شهرداری پیشنهادهایی را دنبال می کنند و از نظر شبکه شاهراهی، ارتباطات ریلی و سیستم حمل و نقل عمومی مشکلی نخواهیم داشت.

هم اینک پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن مهر پردیس بین 25 تا 30 درصد است.

استاندار تهران در خصوص ساخت و ساز و مشکلات مالکان اراضی در جاده ˈتلوˈ در اتوبان بابایی تهران نیز گفت: در منطقه تلو ساخت و ساز ممنوع است و به مالکان زمین معوض داده می شود.

وی اظهارداشت :مناطق تلو و شمال محور شهید بابایی بعنوان ریه تهران محسوب می شود./س


برچسب ها: مسکن مهر ، پردیس ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.