مادر شهيد محمد رمضان دوست گفت: فرزندم 17 سال بیشتر نداشت و در حالی که جلوی مسجد نظامی مافی منتظر ماشین بود تا به خدمت امام (ره) برسد، به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، گروهک تروريستي منافقين طي اعمال جنايتکارانه بسياري از هموطنان بي گناهمان را به کام مرگ کشانده‌اند که بر همين اساس با يکي از خانواده‌هاي قربانيان ترور به گفتگو نشستيم که متن آن در ذيل آمده است:

اکرام السادات مير غني با بيان اينکه فرزندم يکي از فعالان بسيجي و سياسي در زمان انقلاب اسلامي بود، گفت: شهيد رمضان دوست در  حالي که در بسيج محله عضويت داشت هر شب براي کشيک دادن به نواحي مختلف مي‌رفت و براي اینکه از سوی گروهک تروریستی منافقین شناسايي نشود با يک لباس مشکی تردد مي‌کرد.

وي با بيان اينکه فرزندم شب پيش از شهادتش براي کشيک دادن نزد امام خميني (ره) آماده مي‌شد، افزود: زماني که شهيد رمضان دوست به همراه ديگر بسيجيان به انتظار ماشین بودند تا آنها را به محل ديدار با حضرت امام خميني (ره) ببرد، گروهک تروریستی منافقين با رگبار بستن فرزندم او را به شهادت رساندند.

ميرغني با بيان اينکه شهادت فرزندم در خيابان آيت الله کاشاني و در مقابل مسجد نظامي مافی بود، گفت:‌ گروهک تروريستي منافقين پیش از شهادت فرزندم همواره او را تهديد مي‌کردند.

مادر شهيد در پايان یادآور شد: محمد  اولین فرزندم بود و در 17 سالگی به شهادت رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار