معاون وزير راه و شهرسازي گفت: جمعيت شهر پرند در افق 1404و در يك طرح 20 ساله پيش بيني 700 هزار جمعيت مي شده است كه با توجه به گوي سبقت ساخت و ساز در شهر پرند پيش بيني مي شود تا چند سال ديگر و زودتر از برنامه ها به جمعيت پيش بيني شده در اين شهر فائق آييم.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمد هادي رستميان با بيان اينكه جمعيت شهر پرند در افق 1404 و در يك طرح20 ساله پيش بيني 700 هزار جمعيت مي شده است گفت: جاي بسي تعجب دارد كه طرح هاي عمراني و ساخت و ساز در شهر پرند تا حدي گوي سبقت به خود را گرفته است كه شايد تاچند سال ديگر و زودتر از برنامه ها به جمعيت پيش بيني شده در اين شهر فائق آييم كه اين موضوع بيانگر يك عرصه بسيار شتابان با يك روند توسعه مناسبت است.

مدير عامل شهرهاي جديد كشور با حضور در مراسم توديع ومعارفه مدير عامل شركت عمران شهر پرند افزود: امروز براي توديع و خداحافظي بامهندس صابوني اينجا نيامده ايم بلكه جهت تقدير و سپاس از زحمات شبانه روزي بزرگمرد عرصه سازندگي شهر پرند اينجا حضور داريم.

وي سوابق ارزنده مدير عامل سابق شهر پرند علاوه بر مدتفعاليت وي در شهر پرند را ارج نهاد و گفت: مهندس صابوني پيش از مسئوليتش در شهرپرند در آباداني عرصه دانشگاه پيام نور و سازمان نوسازي مدارس نيز نقش آفريني داشت.

معاون وزير راه و شهرسازي ضمن آرزوي صحت و سلامتي و موفقيت روز افزون براي مهندس صابوني از سوابق درخشان مهندس چاغروندي نيز ياد كرد وگفت:  مدير عامل جديد پرند علاوه برسابقه  تصدي در وزارت راه و شهرسازي به عنوان شهردار و رئيس شوراي شهر نيز به مردم خدمت كرده و در زمينه مطالبات مردم نيزصاحب تجربه و كفايت است همچنين از چهره هاي موثر و لايق مجموعه وزارت راه وشهرسازي است كه براي وي نيز در مسئوليت جديد آروزي موفقيت و كاميابي دارم./س
برچسب ها: عمران ، شهر ، پرند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار