دبير کل اتحاديه دوم تشکل‌هاي دانشگاه آزاد گفت: نمايندگان بايد در تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد حقوق مردم را مد نظر بگيرند و افرادي را که نسبت به بيت‌المال مردم تخلف کرده‌اند را به سزاي عمل خويش برسانند.

حامد دلفاردي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پيگيري طرح تحقيق و تفحص در دانشگاه آزاد اظهار داشت: يکي از مهمترين عواملي که نتوانست باعث شفاف سازي و پيگيري‌هاي مداوم در اين زمينه شود رسانه‌اي شدن موضوع تحقيق و تفحص بود.

وي با بيان اينکه تحقيق و تفحص بايد دقيق انجام گيرد تا هرگونه سوءظني برطرف شود افزود: نمايندگاني که عهده‌دار تحقيق و تفحص هستند بايد در نهايت آرامش و با در نظر گرفتن مصلحت کشور و نظام به اين موضوع رسيدگي کنند.

اين فعال دانشجويي با تاکيد بر اينکه نمايندگان بايد با قاطعيت کامل به پرونده دانشگاه آزاد رسيدگي کنند بيان داشت: موضع تشکل‌هاي دانشجويي اين است که اگر تخلفي در اين دانشگاه صورت گرفته بايد متخلفين آن به جامعه معرفي شده و طبق قوانين جمهوري اسلامي با آنها برخورد لازم شود.

دبير کل اتحاديه دوم تشکل‌هاي دانشگاه آزاد با اشاره به اينکه نمايندگان بايد مصحلت انديشي را کنار بگذارند خاطر نشان کرد: نمايندگان بايد حقوق مردم را مد نظر قرار دهند و لذا اگر شخصي تخلفي کرده و از بيت المال و جيب مردم دزدي انجام داده به سزاي اعمالش برسد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تحقیق ، دانشگاه ، تفحص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار