شورلت کامارو به خودی خود خودروی جذابی است. یک ماسل‌کار آمریکایی که به لطف طراحی ریترو ( بازگشت به گذشته ) و نوستالژیکش و بهره‌گیری از پیشرانه‌های پرقدرت 6 و 8 سیلندر، طرفداران فراوانی در سراسر جهان پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران حالا تیونر معروف و خوش‌سابقه آمریکایی؛ لینگنفلتر؛ علاوه بر بهبود توانایی‌های حرکتی و مشخصات فنی‌اش تصمیم گرفته تا به چهره آن هم سر و وضع تازه ببخشد. جان لینگنفلتر که خود یکی از رانندگان با سابقه مسابقات درگ است و اولین پروژه شرکتش را از سال 1998 آغاز کرده بود هرچند که اکنون دیگر زنده نیست تا نظراتش را در مورد پروژه های شرکت اعمال کند؛ با این حال همکارانش به خوبی می‌دانند تا چطور با یک ماسل‌کار محبوب رفتار کنند!
قاب گرفتن چراغ‌های جلو در حاشیه مربعی و ترکیب رنگ سفید و آبی در بدنه؛ جذابیت و شخصیت خاصی به این کامارو بخشیده است. استفاده از رینگ‌های 20 اینچی لانه زنبوری هم به ابهت بخشیدن طرح کمک می‌کنند. در داخل هم پوشاندن کابین با قطعات پلاستیکی و چرمی یکدست؛ فضایی خاص را ایجاد کرده که مشابهش را در کمتر خودرویی می‌توان پیدا کرد.
پیشرانه تمام آلومینیوم LSX شورلت زیر دستان متخصصین لینگنفلتر قرار گرفته است تا به لطف تعویض میل‌لنگ ها، پیستون‌ها، افزایش ابعاد محفظه سیلندر و برش آن با دستگاه CNC و افزایش ضریب تراکم پیشرانه به 11.5:1 ؛ توانایی تولید 655 اسب بخار قدرت و 827 نیوتون‌متر گشتاور را پیدا کند. گیربکس شش سرعته دستی و کلاچ‌های متعلق به گونه ZR1 وظیفه انتقال این میزان قدرت و گشتاور را بر عهده دارند. خروجی‌های اگزوز اسپرت هم علاوه بر کمک به افزایش قدرت پیشرانه صدای جذاب‌تر و گیراتری را برای این آمریکایی عضلانی فراهم می‌آورند.
لینگنفلتر پیش‌تر نیز در نمایشگاه خودروی سما امسال از کامارو LTA خاص خود رونمایی کرده بود.










برچسب ها: کامارو ، تصاویر ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار