سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با توجه به دستورالعمل جدید، مسافران در پرواز‌های داخلی و خارجی به جز تلفن همراه هیچ وسیله الکترونیکی دیگری را نمی‌توانند همراه داشته باشند.

جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در جهت حفظ ایمنی تمامی پروازها کارگروه ویژه ای تشکیل شده و ممنوعیت های جدید پروازی را اعلام کرده اند گفت: دستور العمل جدیدی را در جهت حفظ ایمنی پروازها که همواره در اولویت بوده است به تمامی شرکت های هواپیمایی اعلام کرده ایم.

وی ادامه داد: طبق دستور العمل جدیدی که صادر شده ورود تمامی وسایل الکترونیکی به جز تلفن همراه در تمامی پروازها از جمله داخلی و خارجی ممنوع است بنابراین مسافران از ورود این وسایل به داخل کابین و یا بار پرهیز کنند.

یازرلو اظهار کرد: طبق دستور العملی که صادر شده ورود پیجر، بی سیم و واکی تاکی و... ممنوع بوده اما ورود لپ تاپ و تلفن همراه از سوی مسافران مشکلی ندارد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی بیان کرد: این اقدامات در جهت حفظ ایمنی بوده و در همین زمینه هم دستور العمل از سوی سازمان هواپیمایی صادر شده است.

خبرنگار: محبوبه کباری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار