معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: شهرستان دشتستان در عرصه‌های امنیتی وضعیتی مطلوب دارد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمدحسین پرآور شامگاه سه شنبه در نشست مسئولان شهرستان دشتستان با تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان، اظهار داشت: تقارن ایام عاشورای حسینی با هفته بسیج بیانگر تاسی بسیجیان از امام حسین (ع) است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: حمله صهیونیست‌ها با دستور استکبار جهانی به مردم نوار غزه شرایط خاصی را در سطح جهانی ایجاد کرده و همه موظف به حمایت از این مردم مظلوم و ستم‌دیده هستند.

پرآور با انتقاد از عملکرد سران برخی کشورهای مسلمان در قبال کشتار مردم غزه بیان داشت: سکوت مرگ‌آور سران کشورهای به ظاهر مسلمان در برابر کشتار زنان و کودکان مظلوم در نوار غزه شرایط این مردم ستم‌دیده را حساس کرده و عرصه را هر لحظه بر ایشان تنگ‌تر و دشوارتر کرده است.

وی با اشاره به آمادگی ایران اسلامی برای کمک به مردم غزه، اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را برای کمک به مردم مظلوم و ستم‌دیده غزه اعلام کرده و از کشورهای همجوار نوار غزه انتظار داریم شرایط را برای ما هموار کنند که کمک‌های خود را به ایشان ارسال کنیم.

این مسئول اذعان داشت: در 33 سال عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دشمنان و معاندان نظام توطئه‌های فراوانی برای ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته‌اند و تهاجمات اقتصادی و التهابات اخیر ایجاد شده از اقداماتی است که دشمنان برای ضربه به نظام آغاز کرده‌اند و از این طریق می‌خواهند مردم را مایوس و ناامید کنند ولی غافل از آن هستند این ملت رهبری دارند که در سخت‌ترین شرایط این کشور را هدایت کرده است.

وی عنوان کرد: متاسفانه برخی افراد در داخل کشور با دشمنان هماهنگ شده و برای دستیابی به سود بیشتر از این التهابات سوء استفاده می‌کنند و نباید اجازه دهیم افراد سودجو عرصه را تنگ کنند و به مردم فشار وارد کنند.

پرآور ابراز داشت: مسئولان پرتلاش و پرکار لازمه توسعه و پیشرفت شهرستان هستند و مدیران اجرایی این شهرستان باید با تلاش افزون و عزم جزم برای اجرای وظایف خود بکوشند.

استاندار معین دشتستان افزود: شهرستان دشتستان در عرصه‌های امنیتی وضعیتی مطلوب دارد و بررسی‌های انجام شده در جلسه شورای اداری حاکی از مطلوب بودن مولفه‌های امنیتی در این شهرستان است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر گفت: همراهی و همدلی مسئولان در عرصه‌های مختلف گره‌گشا از مشکلات مردم بوده و ائمه جمعه شهرستان دشتستان در این زمینه حضوری پررنگ و فعال داشته‌اند./ج1

برچسب ها: بوشهر ، استاندار ، کشتار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.