عضو کمیسیون کشاورزی گفت: حدود 10 امضا برای تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست جمع آوری شده و تعداد دیگری از نمایندگان نیز برای پیگیری این طرح ابراز آمادگی کردند.

علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان این که پرونده تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست هم چنان باز است، گفت: حدود 10 امضا برای تحقیق و تفحص از این سازمان جمع آوری شده و تعداد دیگری از نمایندگان نیز برای پیگیری و امضای این طرح اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به این که این طرح به هیئت‌رئیسه ارائه نشده است، افزود: پس از تکمیل امضاها و تعطیلات مجلس طرح تحقیق و تفحص از محیط‌ زیست تقدیم هیئت‌رئیسه خواهد شد.

عضو کمیسیون کشاورزی با اشاره به این که مهلتی به سازمان محیط زیست برای جبران عملکردش داده شده بود، خاطر نشان کرد: تا این لحظه عملکردی مثبت و قانع کننده برای انجام مطلوب وظایف از سازمان محیط زیست مشاهده نشده است.

گفتني است؛ وي پيشتر در تشريح محورهاي طرح تحقيق و تفحص از سازمان حفاظت از محيط زيست، عدم توجه به وظايف قانوني در حفاظت از محيط زيست، عدم برخورد با صنايع آلاينده به دليل برخي ملاحظات، عدم توجه به وظايف قانوني و نقض آن توسط سازمان محيط زيست و ارائه گزارشات دوپهلو و غيرکارشناسي را عنوان کرده بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: امضا ، تحقیق ، تفحص ، محیطزیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار