وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش امسال آزمون استخدامی برگزار نمی کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حمیدرضا حاجی بابایی امروز در حاشیه همایش علمی امر به معروف و نهی از منکر در جمع خبرنگاران گفت: آموزش و پرورش هیچ استخدامی ندارد و تاکنون هر کسی را که در آزمون قبول شده به کار گرفته ایم.
وی با اشاره به این که در جذب نیرو اولویت با رشته فنی است ادامه داد: آموزش و پرورش با شروع مهر آغاز شده و تا خرداد ماه دیگر استخدامی نخواهد داشت.
حاجی بابایی افزود: آموزش و پرورش باید براساس نیاز ملی درباره استخدام تصمیم گیری کند و تصمیمات در آموزش و پرورش در سطح ملی گرفته می شود.
وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص استفاده از فضای مدرسه برای تبلیغ انتخابات اظهار داشت: براساس تصمیماتی که در مجلس گرفته شده این امر خلاف قانون است و یکی از مبناهای آن سن رای دهندگان است چرا که براساس قانون مکان هایی که دولتی و مربوط به دولت است نباید کاری برخلاف قانون اساسی و مجلس که تخلف است انجام دهند که انتخابات یکی از آنهاست.
وی در خصوص واژگون شدن اتوبوس حامل دانش آموزان راهیان نور بیان داشت: رئیس قوه قضاییه در این خصوص مسئول مشخص کرده و کمیسیون های مجلس در جلسات متعدد آن را بررسی کردند و نتایج را اعلام می کنیم.
حاجی بابایی در خصوص استفاده از جزوه ها و کتاب های کمک آموزشی گفت: سازمان پژوهش موظف شده تا قانون رعایت استانداردهای لازم محتوای این کتاب ها را الزامی کند.
وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: هر نوع وسیله کمک آموزشی که دانش آموزان را وادار به اندیشیدن کند خوب است اما استفاده از وسایلی که دانش آموز را به راحت طلبی ترغیب کند مجاز نیست./ل
برچسب ها: استخدام ، مدرسه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار