مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روزدوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: نقش منفي فرانسه در تحولات سوريه/ همه احزاب سوري شانس حضور در انتخابات را دارند ، هلال‌ احمر و شوراي اجرايي فلسطين به هيئت اعزامي كميسيون امنيت‌ ملي به غزه مي‌پيوندند ، کاهش اتکا به نفت و تک نرخی‌کردن ارز در بوجه سال 92 لحاظ شود و.... است

مهمترین عناوین گروه سياسي  باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

نشست عمومي جبهه پايداري با هدف اعلام برنامه‌هاي انتخاباتي/ ارجاع تمامي مصوبات به شوراي فقاهتي

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/8/29/542772_677.jpg

دبير‌کل جبهه پايداري گفت: با اصرار اعضای شوراي مرکزي جبهه پايداري در شهرستان که مایل به اعلام علنی برنامه‌ها هستند، بعد از ایام عاشورا طی نشستي عمومی به اعلام برنامه‌های جبهه پایداری می‌پردازیم؛ تمامی مباحثی که در کمیته و شورای مرکزی به تصویب می‌رسد باید به شورای فقاهتی ارجاع داده شود تا پس از تایید به صورت قطعی اعلام شود.

رسيدگي به تخلفات سياسي دانشگاه آزاد اولويت اصلي کميته تحقيق و تفحص است
 عضو کميته تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد گفت: اولویت‌ اصلی کميته در تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد، رسیدگی به سوءاستفاده‌های سیاسی دانشگاه آزاد در بحث انتخابات است که در دستور کار کمیته تیم تحقیق و تفحص قرار خواهد گرفت.

دولت بودجه 120 میلیارد تومانی انسداد مرزها را پرداخت نکرده است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست‌ خارجی مجلس با اشاره به ضرورت انسداد مرزهای شرق کشور گفت:‌ بودجه 120 میلیارد تومانی انسداد مرزها تا به حال پرداخت نشده است.

کاهش اتکا به نفت و تک نرخی‌کردن ارز در بوجه سال 92 لحاظ شود
 سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کاهش اتکا به نفت و تک نرخی کردن ارز مهم ترین دغدغه اقتصادی کشور است كه بايد در لايحه بودجه سال 92 لحاظ شود.

عزاداري دانشجويان دانشگاه اميرکبير در اعتراض به جنايات رژيم صهيونيستي

 دانشجويان دانشگاه صنعتی امیرکبیر امروز بعداز نماز ظهر در اعتراض به جنایات صهيونيست‌ها در غزه در قالب هيئت عزاداري راهپیمایی می‌کنند.

حمله به غزه عواقب وحشتناکي براي صهيونيست‌ها دارد
 يک کارشناس سياست خارجي گفت: به زودي طوفاني از خشم عليه رژيم منحوس صهيونيستي در کشورهاي منطقه و عربي مسلمان به پا خواهد شد و این رژیم را به خاک مذلت خواهند کشید.

بازداشت گسترده بحرینی‌ها در ماه محرم/ عزاداری ممنوع
 عضو ارشد جمعیت "عمل اسلامی" بحرین، از بازداشت گسترده وعاظ و خطیبان این کشور همزمان با آغاز ماه محرم خبر داد.

نشست عمومي جبهه پايداري با هدف اعلام برنامه‌هاي انتخاباتي/ ارجاع تمامي مصوبات به شوراي فقاهتي

 دبير‌کل جبهه پايداري گفت: با اصرار اعضای شوراي مرکزي جبهه پايداري در شهرستان که مایل به اعلام علنی برنامه‌ها هستند، بعد از ایام عاشورا طی نشستي عمومی به اعلام برنامه‌های جبهه پایداری می‌پردازیم؛ تمامی مباحثی که در کمیته و شورای مرکزی به تصویب می‌رسد باید به شورای فقاهتی ارجاع داده شود تا پس از تایید به صورت قطعی اعلام شود.

نامه بروجردی به ناجا برای بازدید از بازداشتگاه رباط کریم/ موافت ناجا
فرمانده ناجا با یادآوری اینکه نمایندگان نیروی انتظامی توضیحات لازم را درباره مرگ ستار بهشتی به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی داده‌اند، گفت: علا‌الدین بروجردی نامه‌ای برای من نوشت که مهدی دواتگری را در آن نماینده کمیسیون برای بازدید از بازداشتگاه رباط کریم اعلام کرد.

حمايت از وحدت ملی در عراق، سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران است


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/8/29/543467_203.jpg

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار رئیس جماعت اسلامی کردستان عراق، سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران را حمایت از توسعه و آبادانی، آرامش و وحدت ملی در عراق خواند و بر تداوم حمایت کشورمان از همه اقوام و گروه‌های سیاسی در جهت تقویت حاکمیت ملی، تمامیت ارضی و پیشرفت عراق تاکید کرد.

نقش منفي فرانسه در تحولات سوريه/ همه احزاب سوري شانس حضور در انتخابات را دارند

وزير آشتي ملي سوريه با بيان اينکه فرانسه قصد اشغال سفارت سوريه در پاريس را دارد گفت: اين کشور در يک دهه گذشته، جايگاه انگليس را در منطقه گرفته و به مامور آمريکا در منطقه تبديل شده است.

اختلاف‌افکنی مهم‌ترین منکر در آستانه انتخابات است

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین، مهم‌ترین منکر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری را اختلاف‌افکني دانست و افزود: نیروی انتظامی در امر به معروف و نهی از منکر به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند.

جزئيات جلسه مشترک حزب موتلفه و جمعيت آبادگران جوان/ تاکيد حاضرين بر وجود يک کانديداي اصولگرا

سخنگوي جمعيت آبادگران جوان گفت: ديدار روز گذشته جمعيت آبادگران جوان با حضور دبيرکل اين جمعيت و اسدالله بادامچيان، نماينده حزب موتلفه پيرامون مباحث انتخاباتي برگزار شد.

هلال‌ احمر و شوراي اجرايي فلسطين به هيئت اعزامي كميسيون امنيت‌ ملي به غزه مي‌پيوندند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/8/29/543079_569.jpg

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست‌ خارجی مجلس گفت: افراد دیگری از موسسات انسان‌دوستانه، جمعیت هلال‌احمر، شورای اجرایی فلسطین و... نيز به هیئت پارلمانی اعزامی به غزه اضافه خواهند شد.

بررسی مشکلات جایگاه‌های عرضه سوخت
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی وضعیت جایگاههای عرضه سوخت و راهکارهای حل مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.

اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی تا پایان هفته/ رفع موانع تبدیل وضع نیروهای پیمانی به رسمی معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری گفت: استان‌ها ملزم شدند نتایج آزمون استخدامی را تا پایان هفته جاری اعلام کنند.

کاهش اتکا به نفت و تک نرخی‌کردن ارز در بوجه سال 92 لحاظ شود
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کاهش اتکا به نفت و تک نرخی کردن ارز مهم ترین دغدغه اقتصادی کشور است كه بايد در لايحه بودجه سال 92 لحاظ شود.

شرایط خرید تضمینی محصولات کشاورزی تعیین شد
با تصویب دولت، آیین‌نامه اجرایی ماده (33) قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی برای اجرا ابلاغ شد.

لزوم توجه جدي آموزش و پرورش به فريضه امر به معروف و نهی از منکر
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکيد بر لزوم توجه جدي آموزش و پرورش به فريضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: باید فکر اساسی شود تا در سال‌های آینده شاهد اين نباشیم که از "امر به معروف و نهی از منکر" به عنوان "فریضه فراموش شده" ياد شود.

حمايت از مردم فلسطين وظيفه همه ملت‌هاي جهان است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/8/29/542912_211.jpg

 عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: وظیفه تمامی کشورهای جهان و مدافعان حقوق بشر در شرايط فعلي بايد در راستای حمایت از مردم فلسطين استوار باشد و ساکتین و حامیان جنایت‌های رژیم صهیونیستی باید بدانند که اگر به حمایت خود از این دولت جعلی ادامه دهند به طور حتم به سرنوشت این رژیم دچار خواهند شد.

بررسی مشکلات جایگاههای عرضه سوخت در مركز پژوهشهاي مجلس
مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی وضعیت جایگاههای عرضه سوخت و راهکارهای حل مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.

تلاش سازمان های جاسوسی آمریکا برای اتحاد شکست خورده عناصر ضد انقلاب خارج نشین

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/8/29/544063_207.jpg

وزارت اطلاعات گزارشی تحلیلی با عنوان «تلاش سازمان‌های جاسوسی آمریکا برای اتحاد شکست‌خورده عناصر ضد انقلاب خارج‌نشین» را منتشر كرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.