عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: وظیفه تمامی کشورهای جهان و مدافعان حقوق بشر در شرايط فعلي بايد در راستای حمایت از مردم فلسطين استوار باشد و ساکتین و حامیان جنایت‌های رژیم صهیونیستی باید بدانند که اگر به حمایت خود از این دولت جعلی ادامه دهند به طور حتم به سرنوشت این رژیم دچار خواهند شد.

سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره اقدامات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در قبال مردم غزه گفت: در مقاطع مختلف جنگ‌ها و اختلافات متعددی بین مردم فلسطین و رژیم غاصب صهيونيستي برپا بوده است.

وی افزود: وجود اسرائیل در منطقه سبب ايجاد مشكلات زيادي شده است لذا به طور حتم تا زمانی که این رژیم جعلی در منطقه حضور داشته باشد این روند ادامه خواهد داشت از اين رو تمامي كشورهاي مسلمان جهان بايد در راستاي مقابله با اسرائيل وارد عمل شوند.

اکرمی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران براساس اعتقادات خود همواره حامی فلسطین بوده و رژیم صهیونیستی را به عنوان غده سرطانی می‌شناسد اما دولت‌های غربی به خصوص آمریکا که حامیان اصلی اسرائیل به شمار می‌روند باید بدانند که عمر این رژیم جعلی به پایان رسیده است.

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطر نشان کرد: وظیفه تمامی کشورهای جهان و مدافعان حقوق بشر در شرايط فعلي بايد در راستای حمایت از مردم فلسطين استوار باشد و ساکتین و حامیان جنایت‌های رژیم صهیونیستی باید بدانند که اگر به حمایت خود از این دولت جعلی ادامه دهند به طور حتم به سرنوشت این رژیم دچار خواهند شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: احزاب ، اکرمی ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار