عضو کميته تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد گفت: اولویت‌ اصلی کميته در تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد، رسیدگی به سوءاستفاده‌های سیاسی دانشگاه آزاد در بحث انتخابات است که در دستور کار کمیته تیم تحقیق و تفحص قرار خواهد گرفت.

حمید رسایی نماینده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، پیرامون طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد گفت: براساس قانون زمانی که تحقيقاتي پيرامون یک نهاد عملیاتی می‌شود تا زماني که تحقیق و تفحص در مورد آن به اتمام نرسیده و گزارش کمیته در صحن علنی مجلس قرائت نشود، ارائه جزییات از روند کار قانونی نیست؛ بنابراین تا زمان اتمام کار کمیته نمي‌تواند جزییاتی را در این باره بیان کند.

وی اضافه کرد: براساس آیین‌نامه 11 نفر از نمایندگانی که تمایل به شرکت در تیم تحقیق و تفحص دانشگاه آزاد داشتند، با تاييد کميسيون آموزش و تحقيقات براي ادامه کار انتخاب شده و مشغول به کار شدند.

عضو کميته تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد در پایان درباره اولويت‌هاي کاري اين کمیته خاطر نشان کرد: یکی از اولویت‌های اصلی کميته در تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد، رسیدگی به سوءاستفاده‌های دانشگاه آزاد در مسائل سیاسی و بحث انتخابات است که در دستور کار کمیته تیم تحقیق و تفحص قرار خواهد گرفت.

انتهاي پيام/
برچسب ها: رسایی ، دانشگاه ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار