با اجرای طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالاهای ممنوعه در غرب استان تهران طی سه روز گذشته 17 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

سرهنگ گلزاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مأموران انتظامی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران در جهت جلوگیری از قاچاق کالاهای ممنوعه با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیس و شناسایی سوله ها و انبارهای دپوی کالاهای قاچاق موفق به کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: در اجرای این طرح در مدت سه روز با انجام اقدامات پلیس تعقیب و گریز و مراقبت شبانه روزی از سوی مأموران هشت قلم کالای قاچاق کشف شد.

این مقام مسئول انتظامی اذعان داشت این اقدام شامل 14 میلیون و 155 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش بیش از 12 میلیارد ریال مقادیری مشروبات الکلی به ارزش 46 میلیون و 400 هزار ریال 127 هزار لیتر روغن موتور به ارزش 5 میلیارد ریال 140 هزار و 384 عدد نوع قرص و کپسول قاچاق به ارزش 160 میلیون و 600 هزار ریال بوده اند.

همچنین کشف یک هزار و 240 عدد آمپول هورمونی به ارزش تقریبی 434 میلیون ریال، مقادیری سوخت و توقیف پنج دستگاه خودرو به ارزش 22 میلیون و 800 هزار ریال، و 192 کیلو 500 گرم گرم پودر بدنسازی و مکمل ورزشی از دیگر اقدامات مأموران در هشت عملیات پلیسی در سطح شهرستان های شهریار اسلامشهر رباط کریم قدس و ملارد بوده است در عملیاتها همچنین 16 قاچاقچی که 13 تن آنها مرد و سه تن دیگر زن بودند نیز دستگیر شدند.

به گفته وی، ارزش محموله های مکشوفه 17 میلیارد و 765 میلیون و 466 ریال بوده است./ل

برچسب ها: کالا ، قاچاق ، کشف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.