مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از تحصیل 160 هزار دانش‌آموز خوزستانی در مناطق مرزی استان خبر داد و گفت: باید مشکلات این دانش‌آموزان برطرف شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان رحمن فلاحی اظهار داشت: در شرایط کنونی بیش از 160 هزار دانش‌آموز خوزستان که بالغ بر 30 درصد جمعیت دانش‌آموزان استان را تشکیل می‌دهند در مناطق مرزی در حال تحصیل هستند.

وی افزود: در شرایط کنونی برای تحصیل دانش‌آموزان در مناطق مرزی حداقل امکانات فراهم است ولی باید برای تامین امکانات در این مناطق تلاش ویژه‌ای کرد.

وی با اشاره به اینکه باید به صورت میدانی در این مناطق حاضر شد، افزود: باید به صورت میدانی در این مناطق حاضر شد و مشکلات دانش‌آموزان را از نزدیک مشاهده کرد و برای رفع آنها برنامه‌ریزی کرد.

فلاحی با اشاره به اینکه برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش در شهرهای مرزی تأثیرات زیادی دارد، خاطر نشان کرد: باید برای رفع مشکلات در این مناطق تلاش کرد.

وی هدف از برگزاری این شورا در مناطق مرزی را تقویت داشته‌های موجود عنوان کرد و افزود: گروه‌های ویژه‌ای برای افزایش سطح فرهنگی و ارائه آموزش‌های اعتقادی به مناطق مرزی اعزام می‌شوند و در این باره برنامه‌ریزی ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان خاطرنشان کرد: شهرستان شوش یکی از شهرهایی است که در بخش آموزش و پرورش باید به آن توجه ویژه‌ای شود و به این دلیل شورای آموزش و پرورش مرزی در این شهر برگزار شده است./ع
برچسب ها: تحصیل ، دانش آموزی ، مرزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.