معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: امروز دشمنان نظام و انقلاب به توسعه و پیشرفت همه‌‏جانبه ایران اسلامی اذعان دارند.

صفرعلی براتلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: ایران اسلامی به واسطه وجود نیرو هایی ارزشی به نام بسیج و سپاه که همچنان شاهد شهادت اعضای این مجموعه مقدس در جریان ‏های مختلف هستیم، از توانایی بی ‌‏بدیلی برخوردار است.

وی ادامه داد: بسیج یکی از عناصر برخاسته از فرهنگ ناب عاشورایی بوده که همواره مسیر خود را با نام و یاد سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع) پیموده است.

براتلو اضافه کرد: چهره ‌‏هایی شاخص مانند شهید حسین فهمیده از جرگه بسیج با الگو برداری از حضرت علی ‏اکبر (ع) جان ارزنده خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران افزود: امروز نیز همچنان باب مکتب شهادت به روی بسیج و بسیجی باز است و اخیراً در مناطق جنوبی کشور شاهد از خود گذشتگی دو بسیجی برای خنثی ‌‏سازی حرکت تروریستی دشمن و شهادت این عزیزان بودیم.

وی ادامه داد: اقتدای این دو بسیجی به شهید فهمیده بود و اقتدای شهید فهمیده به حضرت علی‌‏ اکبر (ع) نیز درس‏‌آموخته فرهنگ سرخ عاشورا در مدرسه کربلا بود.

براتلو اضافه کرد: امروز واقعه کربلای حسینی (ع) همچون قرون گذشته همچنان در روح و جان دل‏ سوختگان ابا عبدلله‏‌ الحسین (ع) زنده و جاوید است و از روزهای آتی، مراسم و آیین‏ های مرتبط با این ایام برپا می ‏شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران افزود: دشمن برای یک سال همه توان خود را به کار می‏ گیرد تا با تمهیدات جنگ نرم و تهاجم فرهنگی جوانان را از فرهنگ ناب اسلامی جدا کند.

وی ادامه داد: حضور این قشر نوپای انقلاب در عرصه‏‌ های سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران باوفای آن حضرت، توطئه‏‌ های طول سال دشمن را خنثی می‏ کند.

براتلو اضافه کرد: نکته حائز اهمیت در این بین، ضرورت تبیین فرهنگ عاشورایی است که باید مد نظر متولیان امر قرار گیرد./س

برچسب ها: دشمنان ، انقلاب ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.